Avatar billede Vahlgreen Nybegynder
18. august 2013 - 22:45 Der er 3 kommentarer

Ny computer til billige penge:-)

Kære eksperter!
Jeg er lige startet i 1.g, og skal selvfølgelig også bruge en ny bærbar. Mit spørgsmål lyder på, hvor "god" en computer skal være for at kunne spille league of legends? Den skal ikke kunne andet end at surfe, skrive stile og så lige spille Lol. Jeg ville selvfølgelig gerne ligge lavt mht med pris, men hvis jeg kunne få nogle links, eller nogle oplysninger at gå efter ville jeg blive meget glad.
Håber på svar!:-)
Avatar billede kimtheman Novice
18. august 2013 - 23:20 #1
Krav til spil kan du ser her:
https://support.leagueoflegends.com/entries/234272-Minimum-System-Requirements-PC-

Og i forhold til bærbar og computere generelt. Så findes der så meget forskelligt derude. Så det bedste er at du finder en max pris du vil give for en bærbar. Og så finder man det bedste man kan til den max pris. Det andet er uoverskueligt.
Avatar billede Vahlgreen Nybegynder
19. august 2013 - 07:56 #2
Hvis jeg skulle komme med et prisrum, så ville det være mellem 3500-4500 kr. :-)
Avatar billede marshaller Nybegynder
19. august 2013 - 09:41 #3
Du kan blive en del klogere af at læse Steven Snedker's artikler.

http://www.fagbladet3f.dk/temaer/digitalt/44a6f5c5e7de4b408745eb8779f52cf1-20130801-find-den-bedste-billige-baerbare-og-andre-gadjets

Han har anbefalinger til billige bærbare, men også hvordan du får "value for the money"