Avatar billede mark-ch Nybegynder
18. august 2013 - 14:37 Der er 13 kommentarer

Thinkpad x201 Driver?

Hej Experten, jeg har lige anskaffet mig en Lenovo/IBM Thinkpad x201, men jeg kan ikke få mine "Fn" Funktioner til at virke, og jeg ved der skal noget software/driver til det før det virker, men jeg kan ikke finde det rigtige, eller ikke finde det.

Så jeg ville være glad for et hurtigt svar! :-)
Avatar billede sadolin1978 Novice
18. august 2013 - 15:01 #1
inden du beder om mere hjælp burde du nok se på dine gamle tråde du har herinde, det er nok den bedste måde at kunne få mere hjælp hvis man belønner dem som er så venlige at hjælpe dig.

Jeg har selv et svar på denne tråd men vil afvente lidt for at se om selv finder en løsning eller om du vælger at lukke dine tråde
Avatar billede mark-ch Nybegynder
18. august 2013 - 15:08 #2
Undskyld, jeg bruger ikke eksperten så meget, men jeg kan godt lukke dem, hvis de alle har et svar.
Avatar billede sadolin1978 Novice
18. august 2013 - 15:58 #3
det er nok ikke alle der har et svar men så må du bede om et svar på dem der har kommet med løsningen eller evt. lukke med den begrundelse at der ikke er fundet nogen løsning.

men tilbage til din tråd her, Lenovo har på deres support side et lille stykke værktøj der scanner din computer og selv finder de drivere og opdateringer du evt. mangler

lidt i stil med slim drivers og andre ligende programmer, det er før set at det med fordel kan bruges bl.a. på en L520
Avatar billede mark-ch Nybegynder
18. august 2013 - 16:11 #4
Det har jeg prøvet og alt er installeret, bare ikke et program og når den skal installeres kommer der en fejl meddelelse og ikke nogle log fil, så kan ikke se hvorfor den laver fejl, og har også lige prøvet og køre computeren i fejlsikret tilstand og den gør det stadig væk, tænkte om du ville have en billede af det, hvis det kunne hjælpe? eller Fjernsupport?
Avatar billede mark-ch Nybegynder
18. august 2013 - 16:12 #5
Avatar billede mark-ch Nybegynder
18. august 2013 - 16:19 #6
Avatar billede 220661 Ekspert
18. august 2013 - 16:42 #7
Har du prøvet brugerdefinerede opdateringer på Windows update?
Avatar billede mark-ch Nybegynder
18. august 2013 - 19:52 #8
Ja, det har jeg installeret
Avatar billede 220661 Ekspert
19. august 2013 - 08:26 #9
Jeg har fundet en hel side med drivere her til din pc:
http://support.lenovo.com/en_US/research/hints-or-tips/detail.page?DocID=HT037712
Prøv at se om en af dem kunne åbne for fn taste funktionen.
Avatar billede mark-ch Nybegynder
19. august 2013 - 12:27 #10
Den side har jeg prøvet, det var også den første side jeg hentede på.
Avatar billede mark-ch Nybegynder
07. juni 2014 - 00:58 #11
En der gider smide et svar?

Jeg ringede til Lenovo hvor de sendte mig nogle fabriks nye DVD'er med rivers på, og det virkede!!!
Avatar billede 220661 Ekspert
07. juni 2014 - 09:06 #12
svar (til deling med andre i tråden)
Avatar billede sadolin1978 Novice
07. juni 2014 - 12:47 #13
jeg hopper over her