Avatar billede casablanca Seniormester
12. august 2013 - 02:12 Der er 1 løsning

problemer med enhedsdriver

Jeg har en fejl med mit netværk. F.eks. kan jeg ikke slå min kablede forbindelse (pc-router) fra og i stedet vælge trådløs forbindelse. Jeg kan heller ikke se andres netværk på min pc - hvad jeg før kunne.

Går jeg ind på mit netværkskort, kan jeg se følgende fejlmeddelelse:

Windows kan ikke indlæse enhedsdriveren til hardwaren. Driveren er muligvis beskadiget eller mangler (kode 39)

Vælger jeg "opdater driver" meddeler den bare, at jeg har seneste driver.

Vil nogen hjælpe mig?

netværkskortet: realtek RTL8191SU
Avatar billede casablanca Seniormester
12. august 2013 - 02:24 #1
Det ser ud som om jeg fik løst problemet selv. Jeg googlede mig på netværkskortets navn og fandt realteks side, hvor driveren lå. Installationen skete automatisk, og der er ikke længere nogen fejlmeddelelse.