Avatar billede Slettet bruger
10. august 2013 - 12:42 Der er 2 kommentarer

Billeder fra min account "backuped" til min tablet, hvorfor nu det?

Hej,

Jeg har for nylig købt en asus transformer pad infinity (tf700t), og lige siden jeg er logget på min account på g+, er der kommet alle mine billeder fra mine posts ned på tabletten. Det er virkelig irreterende,for jeg vil ikke ha billeder på den.

Hvordan sletter jeg billederne? Jeg har prøvet at trykke på billederne, åbne dem og alt muligt andet, men der kommer ikke nogen skraldespand frem eller noget??

Hvad gør jeg?

Plss hjæælp!
Avatar billede komputerdk Mester
10. august 2013 - 18:36 #1
ved ikke lige hvad det helt præcist er, men jeg ville nok kigge under indstillinger > kontoindstillinger og så hvad du syncer med Google kontoen (fx Picasa og Google+)
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2013 - 13:04 #2
Det har jeg gjort, og jeg har også slået det fra, men billederne forsvinder stadig ik og jeg kan stadig ikke slette dem...hvad gør jeg??