Avatar billede bels1 Nybegynder
09. august 2013 - 09:18 Der er 4 kommentarer

Har Excel 2003. Får dok. fra nyere version men kan ikke bruge det

Hej

Jeg bruger Excel 2003 og har fået en fil fra en kunde, som hedder xlsx.

Når jeg åbner konverterer Excel filen men når den kommer frem på skærmen så står der #Navn i alle celler. Er der noget, jeg kan gøre? Jeg har bedt kunden sende som Excel 2003 men det er samme udfald, jeg får ved åbning.

Venlig hilsen

Bels1
Avatar billede natkatten Mester
09. august 2013 - 09:27 #1
Der er flere mulige årsager til, at du får denne fejl. Prøv f.eks. at undersøge, om der anvendes navngivninger i regnearket. Jeg sidder ikke med Excel 2003, men du skal ind og kigge i det, der i 2007 hedder navnestyring.
Avatar billede boro23 Forsker
09. august 2013 - 10:13 #2
Du kunne måske bruge denne hjemmeside til at konvertere filen til .xls

http://www.zamzar.com/
Avatar billede store-morten Ekspert
09. august 2013 - 21:30 #3
Avatar billede komputerdk Mester
10. august 2013 - 18:39 #4
Man kan også prøve at bruge OpenOffice.org / LibreOffice - da det kan være funktioner mm. som Excel2003 ikke kender..