Avatar billede por1 Seniormester
31. juli 2013 - 12:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

extern HD væk

jeg kan ikke se den i computer, men den kan ses i diskhåndtering.
nogen forslag?
Avatar billede vejmand Juniormester
31. juli 2013 - 12:12 #1
Husk, dobbeltspørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler.
http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
Du skal derfor selv lukke dette igen......
Avatar billede por1 Seniormester
31. juli 2013 - 15:11 #2
jeg har lukket det andet. ny oplysning i.f.t. mit første spørgsmål. nu kan jeg se den diskhåndtering.
Avatar billede Blandy Praktikant
31. juli 2013 - 15:13 #3
prøv at give den et drev-bogstav i diskhåndtering. Gør du ved at højre-klikke på disken i diskhåndtering.
Avatar billede por1 Seniormester
31. juli 2013 - 15:26 #4
vrøvl med mig, jeg kan se den i enhedshåndtering men ikke i disk håndtering, sorry.
Avatar billede por1 Seniormester
02. oktober 2013 - 14:52 #5
er løst.
Avatar billede Blandy Praktikant
02. oktober 2013 - 15:21 #6
Rigtig dårlig stil, at du bare giver dig selv point, og ikke fortæller hvordan du har fået det løst. Eller om nogen af vores råd har hjulpet dig.

Kunne være andre stod i samme problem, og kunne bruge hjælpen.
Avatar billede por1 Seniormester
02. oktober 2013 - 15:38 #7
det har du ret i, men da spørgsmålet  havde været åbent længe fik jeg en mail her fra sitet om ikke jeg kunne gøre noget ved det en anden bruger rådede mig til denne metode, det er et meget gammelt spørgsmål. oprettet 30/7-2013.