Avatar billede StefanJakobsen Nybegynder
29. juli 2013 - 00:17 Der er 2 kommentarer

Mislukket Virusscanning?

Hej. Jeg har et problem når jeg skal downloade noget. Hver eneste gang jeg vil downloade noget kommer den bare med Mislykket Virusscanning. Jeg har gennemsøgt hver en tråd for at kunne gennemføre hvad der sku til for at rette op på fejlen. Alle de filer som skulle laves var allerede som de skulle. Har i nogle forslag til hvad jeg ka gøre?
29. juli 2013 - 08:53 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Du har lagt dette VIRUS spørgsmål i en DATABASE kategori ?

---

Er det sket 'pludseligt' ?

Hvilken Browser ? / Version ?

Hvilket Sikkerhedsprogram ?

...
Avatar billede StefanJakobsen Nybegynder
01. august 2013 - 23:35 #2
Hej. Win 7 jeg bruger Malwarebytes Anit-malware og Microsoft Security. Den siger det i Google Chrome og Internet Explore. Jeg ved ik hva jeg har gjort forkert men jeg har scannet hver eneste fil i min pc og stadi den samme fejl jeg har søgt flere tråd på nettet for selv og rette op på fejlen. Men alt står som det skal.