Avatar billede tobi6631 Nybegynder
27. juli 2013 - 02:27 Der er 3 kommentarer

Java kursus..

Hej jeg er 12 år...

Og jeg kunne godt tænke mig at komme på et java kursus, da jeg allerede har meget afaring med at kode i java så ville jeg gerne lære lidt mere avanceret java... Jeg bruger simple engines som Slick2D og LWJGL, men ville gerne over i noget mere avanceredet

Nogle der kan hjælpe..??
Avatar billede arne_v Ekspert
27. juli 2013 - 02:57 #1
Noget avanceret gaming?

Eller noget avanceret programmering udenfor gaming?
Avatar billede tobi6631 Nybegynder
27. juli 2013 - 09:38 #2
Noget inden for avanceret gaming.... :)
Avatar billede poloen Nybegynder
28. august 2013 - 18:53 #3
Jeg ved ikke, hvor avanceret det skal være, men jeg har engang brugt robocode, dog intet fuldendt.