Avatar billede karinaqqq1972 Nybegynder
24. juli 2013 - 16:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

dropbox??

Jeg har netop oprettet en dropbox på min egen computer hjemme. Nu vil jeg så gerne bruge dropbox på mit arbejde - så jeg kan hente filer frem.  Dog er der allerede installeret dropbox her med arbejdsdokumenter, som jeg bestemt ikke er interesseret i bliver blandet sammen med private dokumenter.

Hvordan logger je mig ind på den ene dropbox og ud på den anden og omvendt når det skal være?
Avatar billede claes57 Ekspert
24. juli 2013 - 18:30 #1
der er andre muligheder - brug dropbox til firmaet, og så fx google-drev (gratis 5gb / du skal have en google-id) til privaten.
https://drive.google.com

Der er også skydrive (microsoft med mere plads) ligeledes gratis.
Skydrive virker også fint på fx ipad, hvis du er til det...
https://skydrive.live.com/
Avatar billede claes57 Ekspert
24. juli 2013 - 18:31 #2
obs - google-drev og skydrive er begge med 15gb fra starten - dropbox har 5gb.
Avatar billede karinaqqq1972 Nybegynder
24. juli 2013 - 20:14 #3
tak for svaret - virker også umiddelbart som det lettest
Avatar billede karinaqqq1972 Nybegynder
24. juli 2013 - 20:16 #4
hvordan giver jeg dig dine point?
Avatar billede claes57 Ekspert
24. juli 2013 - 20:23 #5
jeg samler ikke på point, så bare accepter dit svar, og du har point klar til en anden gang.
Avatar billede karinaqqq1972 Nybegynder
24. juli 2013 - 21:11 #6
nu har jeg prøvet med google - men problemet er at hvis jeg eks. tager et excel dokument og gemmer det, så når jeg prøver at åbne det, så åbner det i en form for !googleexcel" - altså hvor at opstillingen bliver helt anderledes.

Hvad kan jeg gøre ved dette? og hvor kan jeg gemme mine dokumenter så de forbliver hvad de hele tiden har været?