Avatar billede aat Nybegynder
19. juli 2013 - 16:14 Der er 4 kommentarer

WWW.AAT-BYG.DK - Søger seriøse reklamesider på nettet

Hej.

Der er en del af de sider, hvor man kan indhente tilbud, på at få udført noget arbejde. Jeg har dog erfarret, at de alle vil have at man som virksomhed skal betale flere "millioner" for at komme med på deres sider.

Er der nogen der ved om der findes nogle gode gratis steder?

Hvis der skulle være nogen her på Eksperten.dk som mangler en handymand til kun 175kr i timen, så smut forbi www.aat-byg.dk ;-)
Avatar billede Blueeyez Mester
19. juli 2013 - 17:02 #1
Ville måske være en ide at få styr på hjemmesiden først ;-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
19. juli 2013 - 22:59 #2
Med så lille firma, du kalder dig direktør og din bror? for byggesagkyndig + 2 litauiske brødre? til at arbejde.

Så bør du som minimum fortælle om jeres uddannelser/kvalifikationer samt gerne dokumentere dette.
Det virker jo ikke særlig seriøst (selvom det måske er det).

En stribe referencer man kan kontakte/køre forbi ville også være fornuftigt.

Når jeg ser det site tænker jeg... Luftkasteller og fusk...
Det skal du læse som vejledning/konstruktiv kritik, ikke at jeg blot vil rakke dig ned.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
19. juli 2013 - 23:03 #3
PS. Med kontakter og referencer mener jeg ikke din mor og fætter, men gerne anerkendte firmaer i har udført arbejde for.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
20. juli 2013 - 09:34 #4
175 minus moms = 140 kroner.

Det er jo velkendt at der er omkring 20 % i sociale omkostninger (feriepenge/pension/dækning af sygdom/forsikring af dine lønmodtagere osv)
140 minus 20% = 112 kroner.

1: Nu mangler vi at trække noget fra til fornyelse af biler, værktøj osv. altså arbejdsredskaber.
Beløb pr time ?

Du kan umuligt drive det på almindelige arbejdsvilkår, betale skat samt en overenskomstmæssig løn for de 112 kroner minus 1:

Vi har endda slet ikke set på du også skal bruge penge til at føre regnskaber, kundekontakt osv.
For ikke at tale om du vel også skulle ha et overskud når alt er betalt.

Det lugter SÅ langt væk af fusk.