Avatar billede Jakob888 Nybegynder
14. juli 2013 - 19:21 Der er 1 kommentar

Kode 8024800A problem med updatering

Hej eksperter.

Jeg sidder og skal opdatere en windows 8 maskine, der ikke er blevet opdateret i flere måneder. Men hver gang jeg skal opdatere den kommer den med fejlkoden kode 8024800A. Jeg har søgt lidt på nettet omkring denne fejlmeddelse, men den løsning de andre har brugt lykkedes ikke rigtigt her. Ved hellere ikke helt om denne metode kun virker på maskiner ældre end windows 8.

Det er nedenstående metode jeg har brugt:

I will give you step by step instructions to get the issue fixed.
a) Click on "Start" and type "cmd" (without the quotations).
b) When you see the "cmd" icon, Right Click on it and select "Run as administrator".
c) On the open Command Prompt window copy and paste the commands (all at once) -

net stop wuauserv
net stop cryptSvc
net stop bits
net stop msiserver
ren C:\Windows\SoftwareDistribution SoftwareDistribution.old
ren C:\Windows\System32\catroot2 catroot2.old
net start wuauserv
net start cryptSvc
net start bits
net start msiserver
pause
d) Wait for the process to complete.
e) Close the Command Prompt.

Ved ikke om kategorien jeg har smidt dette indlæg er korrekt.

På forhånd tak :-)
Avatar billede sadolin1978 Novice
14. juli 2013 - 22:24 #1