Avatar billede gunnarb Mester
09. juli 2013 - 10:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flytte kontaktpersoner og noter fra WXP Outlook til windows 8 / windows Live mail

Jeg har fået ny PC med Windows 8. Min gamle PC kører Windows XP og Outlook mailprogram. Jeg har en hel del vigtige kontaktpersoner og noter her, men kan jeg flytte disse data over i min nye pc, som køre Windows Live mail? Hvordan gør jeg, jeg kan ikke finde filerne i stifinder selv om jeg har brugt søgefunktionen på hele C:/? Jeg har en flytbar HDD på 1GB.
09. juli 2013 - 14:03 #1
Er det

XP's indbyggede OutlookExpress
eller
MS Outlook (fra Office Pakken)
?

---
Avatar billede gunnarb Mester
09. juli 2013 - 14:26 #2
Det er MS Outlook  fra Office xp
09. juli 2013 - 16:36 #3
... altså OutlookExpress ?
Avatar billede gunnarb Mester
09. juli 2013 - 17:13 #4
Det hedder ikke Express men blot Outlook og ikonet er brunt.
Avatar billede gunnarb Mester
08. august 2013 - 12:34 #5
Ok, da ingen har et svar, lukker jeg selv spørgsmålet.
Jeg var derfor nød til at oprette det hele manuelt igen på den nye PC.