Avatar billede edbucbh Nybegynder
03. juli 2013 - 19:20 Der er 2 kommentarer

Hjælp til Logo

Hej

Er der nogen der kan hjælpe med et "logo" til en hjemmeside online-people.dk - hjemmesiden kommer til at handle om arbejde og mennesker.. Jeg forstiller mig noget med Online =>Så et logo>=People.dk et simpelt logo på hvis baggrund...

Måske et hoved der ligner et @ der er imellem online og People.dk

Håber i kan hjælpe der ude :-)
Avatar billede Rosenborg Praktikant
03. juli 2013 - 21:11 #1
Hej Edbucbh

Jeg er freelance grafiker med over 12 år i branchen. Hvis det er du ikke har råd til et logo men kun vil give 200 point, skal du ikke forvente særlig meget af et logo design. Du kommer helt sikkert til at skite det igen i fremtiden, som igen kommer til at ødelægge din brand netop fordi du skifter. Men nok om det.

Hvis du ønsker nogen lunde logo design kan du altid benytte http://fiverr.com/  <-- der er mange som laver logo designs til 5$ det er ret billigt. Jeg vil dog igen nævne at du vil få hvad du betaler, du kan dog være heldig og finde en god designer der er villig for 5$.  Held og lykke med dit logo design.
Avatar billede infini Nybegynder
19. september 2013 - 11:55 #2
id-factory.dk specialiserer sig i design til små virksomheder uden den tykke tegnebog :)