Avatar billede keld66 Juniormester
01. juli 2013 - 19:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tjek venligst denne log.

Internet er bare blevet langsomt. Tjek derfor venligst denne log.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LMworker.exe
C:\Program Files (x86)\Uniblue\DriverScanner\dsmonitor.exe
C:\Program Files (x86)\YourFileDownloader\YourFileUpdater.exe
C:\Program Files (x86)\uTorrent\uTorrent.exe
C:\Program Files (x86)\TomTom HOME 2\TomTomHOMERunner.exe
C:\Program Files (x86)\Samsung\Kies\KiesAirMessage.exe
C:\Program Files (x86)\Samsung\Kies\Kies.exe
C:\Program Files (x86)\Samsung\Kies\External\FirmwareUpdate\KiesPDLR.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Drive\googledrivesync.exe
C:\Program Files (x86)\NTI\Acer Backup Manager\BackupManagerTray.exe
C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LManager.exe
C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver\Application\iusb3mon.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\PC Tools\sMonitor\SSDMonitor.exe
C:\Windows\SysWOW64\RunDll32.exe
C:\Program Files (x86)\CyberLink\MediaEspresso\DeviceDetector\DeviceDetector.exe
C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
C:\Program Files\Acer\Acer Instant Service\InstantUpdate\iuBrowserIEAgent.exe
C:\Program Files\Acer\Acer Instant Service\InstantUpdate\iuEmailOutlookAgent.exe
C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://acer.msn.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.kvikstart.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://websearch.searchdwebs.info/?pid=1091&r=2013/06/23&hid=2761254771&lg=EN&cc=DK&unqvl=22
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Windows Live ID Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: SearchNewTab - {FBBAD004-490C-EFDE-00C7-77D767A80D75} - C:\ProgramData\SearchNewTab\51c6a0889637e.dll
O2 - BHO: SimpleAdblock Class - {FFCB3198-32F3-4E8B-9539-4324694ED664} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Simple Adblock\SimpleAdblock.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SuiteTray] "C:\Program Files (x86)\EgisTec MyWinLockerSuite\x86\SuiteTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BackupManagerTray] "C:\Program Files (x86)\NTI\Acer Backup Manager\BackupManagerTray.exe" -h -k
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LManager.exe
O4 - HKLM\..\Run: [USB3MON] "C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver\Application\iusb3mon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NBAgent] "C:\Program Files (x86)\Nero\Nero 11\Nero BackItUp\NBAgent.exe" /WinStart
O4 - HKLM\..\Run: [SSDMonitor] C:\Program Files (x86)\Common Files\PC Tools\sMonitor\SSDMonitor.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IAStorIcon] C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIconLaunch.exe "C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe" 60
O4 - HKCU\..\Run: [uTorrent] "C:\Program Files (x86)\uTorrent\uTorrent.exe"  /MINIMIZED
O4 - HKCU\..\Run: [EPSON SX125 Series] C:\Windows\system32\spool\DRIVERS\x64\3\E_IATIGGE.EXE /FU "C:\Windows\TEMP\E_S4D47.tmp" /EF "HKCU"
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Program Files (x86)\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [TomTomHOME.exe] "C:\Program Files (x86)\TomTom HOME 2\TomTomHOMERunner.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [KiesAirMessage] C:\Program Files (x86)\Samsung\Kies\KiesAirMessage.exe -startup
O4 - HKCU\..\Run: [KiesPreload] C:\Program Files (x86)\Samsung\Kies\Kies.exe /preload
O4 - HKCU\..\Run: [] C:\Program Files (x86)\Samsung\Kies\External\FirmwareUpdate\KiesPDLR.exe
O4 - HKCU\..\Run: [GoogleDriveSync] "C:\Program Files (x86)\Google\Drive\googledrivesync.exe" /autostart
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [IsMyWinLockerReboot] msiexec.exe /qn /x{voidguid} (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [IsMyWinLockerReboot] msiexec.exe /qn /x{voidguid} (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Bluetooth.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: Add to Google Photos Screensa&ver - res://C:\Windows\system32\GPhotos.scr/200
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~4\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: PokerStars.dk - {15105F6B-80FF-40d3-B239-AEC9E0E93ACD} - C:\Program Files (x86)\PokerStars.DK\PokerStarsUpdate.exe
O9 - Extra button: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1004 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1003 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~4\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~4\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~4\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: @C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\Resource.dll,-101 - {A95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - res://C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\EvernoteIE.dll/204 (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\Resource.dll,-101 - {A95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - res://C:\Program Files (x86)\Evernote\Evernote\EvernoteIE.dll/204 (file missing)
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~2\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O20 - AppInit_DLLs: c:\progra~2\websearch\sprotector.dll
O23 - Service: SAS Core Service (!SASCORE) - SUPERAntiSpyware.com - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASCORE64.EXE
O23 - Service: ABBYY FineReader 9.0 Sprint Licensing Service (ABBYY.Licensing.FineReader.Sprint.9.0) - ABBYY - C:\Program Files (x86)\Common Files\ABBYY\FineReaderSprint\9.00\Licensing\NetworkLicenseServer.exe
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Broadcom Management Agent (BrcmMgmtAgent) - Broadcom Corporation - C:\Program Files\Broadcom\MgmtAgent\BrcmMgmtAgent.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btwdins.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\Windows\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: Dritek WMI Service (DsiWMIService) - Dritek System Inc. - C:\Program Files (x86)\Launch Manager\dsiwmis.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: EgisTec Ticket Service - Egis Technology Inc.  - C:\Program Files (x86)\Common Files\EgisTec\Services\EgisTicketService.exe
O23 - Service: ePower Service (ePowerSvc) - Acer Incorporated - C:\Program Files\Acer\Acer ePower Management\ePowerSvc.exe
O23 - Service: EPSON V5 Service4(04) (EPSON_EB_RPCV4_04) - SEIKO EPSON CORPORATION - C:\Program Files\Common Files\EPSON\EPW!3 SSRP\E_S50STB.EXE
O23 - Service: EPSON V3 Service4(04) (EPSON_PM_RPCV4_04) - SEIKO EPSON CORPORATION - C:\Program Files\Common Files\EPSON\EPW!3 SSRP\E_S50RPB.EXE
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Acresso Software Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: GREGService - Acer Incorporated - C:\Program Files (x86)\Acer\Registration\GREGsvc.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update Tjeneste (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files (x86)\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: Intel® Rapid lagringsteknologi (IAStorDataMgrSvc) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\HeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Live Updater Service - Acer Incorporated - C:\Program Files\Acer\Acer Updater\UpdaterService.exe
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NTI IScheduleSvc - NTI Corporation - C:\Program Files (x86)\NTI\Acer Backup Manager\IScheduleSvc.exe
O23 - Service: PC Tools Startup and Shutdown Monitor service (PCToolsSSDMonitorSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Common Files\PC Tools\sMonitor\StartManSvc.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: TomTomHOMEService - TomTom - C:\Program Files (x86)\TomTom HOME 2\TomTomHOMEService.exe
O23 - Service: TuneUp Utilities Service (TuneUp.UtilitiesSvc) - TuneUp Software - C:\Program Files (x86)\TuneUp Utilities 2013\TuneUpUtilitiesService64.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: Broadcom Wireless LAN Tray Service (wltrysvc) - Broadcom Corporation - C:\Program Files\Broadcom\Broadcom 802.11 Network Adapter\WLTRYSVC.EXE
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 15284 bytes
Avatar billede 220661 Ekspert
01. juli 2013 - 19:36 #1
Kan ikke se et aktivt antivirus program??
Kan derimod se du kører utorrent aktivt ;-)
Får du en forkert startside?

Prøv at køre følgende programmer:

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://downloads.malwarebytes.org/mbam-download.php

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde.
Når programmet har scannet færdigt tryk på "Vis resultater"  - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen. Kopier loggen herind.
Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."

AdwCleaner: http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Når programmet startes, tryk på "slet". Pc scannes, og ved endt scanning, skal pc genstartes, for at fjerne det som programmet finder. Tilbage fra genstart fremkommer en log som du godt må poste ind i næste indlæg. Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede keld66 Juniormester
01. juli 2013 - 20:57 #2
Malwarebytes Anti-Malware 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org

Database version: v2013.06.26.05

Windows 7 Service Pack 1 x64 NTFS
Internet Explorer 10.0.9200.16618
Keld :: KELD-PC [administrator]

mbam-log-2013-07-01 (19-47-23).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|E:\|)
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 451897
Tid gået: 1 time(e), 9 minut(ter), 16 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

(færdig)
Avatar billede keld66 Juniormester
01. juli 2013 - 20:58 #3
AdwCleaner v2.303 - Logfil lavet d. 01/07/2013 kl. 20:59:36
# Opdateret d. 08/06/2013 af Xplode
# Operativ system : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (64 bits)
# Bruger : Keld - KELD-PC
# Boot Mode : Normal
# Kører fra : C:\Users\Keld\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\GT4XAQWG\adwcleaner.exe
# Indstilling [Søg]

***** [Servicer] *****

***** [Filer / Mapper] *****

Filer Fundet : C:\Users\Public\Desktop\YourFile Downloader.lnk
Mapper Fundet : C:\Program Files (x86)\Conduit
Mapper Fundet : C:\Program Files (x86)\file scout
Mapper Fundet : C:\Program Files (x86)\Gophoto.it
Mapper Fundet : C:\Program Files (x86)\WebSearch
Mapper Fundet : C:\Program Files (x86)\yourfiledownloader
Mapper Fundet : C:\ProgramData\Ask
Mapper Fundet : C:\ProgramData\Babylon
Mapper Fundet : C:\ProgramData\BetterSoft
Mapper Fundet : C:\ProgramData\Browser Manager
Mapper Fundet : C:\ProgramData\InstallMate
Mapper Fundet : C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\SearchNewTab
Mapper Fundet : C:\ProgramData\safE syavve
Mapper Fundet : C:\ProgramData\SearchNewTab
Mapper Fundet : C:\ProgramData\Tarma Installer
Mapper Fundet : C:\Users\Keld\AppData\Local\Conduit
Mapper Fundet : C:\Users\Keld\AppData\Local\SwvUpdater
Mapper Fundet : C:\Users\Keld\AppData\LocalLow\BabylonToolbar
Mapper Fundet : C:\Users\Keld\AppData\LocalLow\Conduit
Mapper Fundet : C:\Users\Keld\AppData\LocalLow\Delta
Mapper Fundet : C:\Users\Keld\AppData\Roaming\Babylon
Mapper Fundet : C:\Users\Keld\AppData\Roaming\file scout
Mapper Fundet : C:\Users\Keld\AppData\Roaming\OpenCandy
Mapper Fundet : C:\Users\Keld\AppData\Roaming\PerformerSoft
Mapper Fundet : C:\Users\Keld\AppData\Roaming\registry mechanic
Mapper Fundet : C:\Users\Keld\AppData\Roaming\yourfiledownloader
Mapper Fundet : C:\Windows\Installer\{E55E7026-EF2A-4A17-AAA7-DB98EA3FD1B1}

***** [Registeret] *****

Nøgle Fundet : HKCU\Software\1ClickDownload
Nøgle Fundet : HKCU\Software\AppDataLow\Software\Conduit
Nøgle Fundet : HKCU\Software\AppDataLow\Software\ConduitSearchScopes
Nøgle Fundet : HKCU\Software\AppDataLow\Software\SmartBar
Nøgle Fundet : HKCU\Software\AppDataLow\SProtector
Nøgle Fundet : HKCU\Software\BabSolution
Nøgle Fundet : HKCU\Software\Conduit
Nøgle Fundet : HKCU\Software\DataMngr
Nøgle Fundet : HKCU\Software\Microsoft\Babylon
Nøgle Fundet : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{FBBAD004-490C-EFDE-00C7-77D767A80D75}
Nøgle Fundet : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{FD72061E-9FDE-484D-A58A-0BAB4151CAD8}
Nøgle Fundet : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{FBBAD004-490C-EFDE-00C7-77D767A80D75}
Nøgle Fundet : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\YourFileDownloader
Nøgle Fundet : HKCU\Software\Softonic
Nøgle Fundet : HKCU\Software\YourFileDownloader
Nøgle Fundet : HKCU\Software\5a57dedeb268b944
Nøgle Fundet : HKCU\Software\5e1d8d8b069be41
Nøgle Fundet : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0ECDF796-C2DC-4D79-A620-CCE0C0A66CC9}
Nøgle Fundet : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE}
Nøgle Fundet : HKLM\Software\Babylon
Nøgle Fundet : HKLM\Software\BabylonToolbar
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{4D076AB4-7562-427A-B5D2-BD96E19DEE56}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{608D3067-77E8-463D-9084-908966806826}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{BDB69379-802F-4EAF-B541-F8DE92DD98DB}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{C26644C4-2A12-4CA6-8F2E-0EDE6CF018F3}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{D616A4A2-7B38-4DBC-9093-6FE7A4A21B17}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\secman.DLL
Nøgle Fundet : HKLM\Software\Classes\Installer\Features\6207E55EA2FE71A4AA7ABD89AEF31D1B
Nøgle Fundet : HKLM\Software\Classes\Installer\Products\6207E55EA2FE71A4AA7ABD89AEF31D1B
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Prod.cap
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{11549FE4-7C5A-4C17-9FC3-56FC5162A994}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{E2343056-CC08-46AC-B898-BFC7ACF4E755}
Nøgle Fundet : HKLM\Software\Conduit
Nøgle Fundet : HKLM\Software\DataMngr
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\MyBabylontb_RASAPI32
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\MyBabylontb_RASMANCS
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\WajamUpdater_RASAPI32
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\WajamUpdater_RASMANCS
Nøgle Fundet : HKLM\Software\SP Global
Nøgle Fundet : HKLM\Software\SProtector
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{14F35FFC-522A-4DD1-A07E-6B8B65C6891E}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{3C471948-F874-49F5-B338-4F214A2EE0B1}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8EEE}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{80922EE0-8A76-46AE-95D5-BD3C3FE0708D}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{826D7151-8D99-434B-8540-082B8C2AE556}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{FBBAD004-490C-EFDE-00C7-77D767A80D75}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\Interface\{10DE7085-6A1E-4D41-A7BF-9AF93E351401}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\Interface\{1AD27395-1659-4DFF-A319-2CFA243861A5}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\Interface\{31E3BC75-2A09-4CFF-9C92-8D0ED8D1DC0F}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\Interface\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8EEE}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Google\Chrome\Extensions\dhkplhfnhceodhffomolpfigojocbpcb
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Google\Chrome\Extensions\pfmopbbadnfoelckkcmjjeaaegjpjjbk
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{FBBAD004-490C-EFDE-00C7-77D767A80D75}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{C670DCAE-E392-AA32-6F42-143C7FC4BDFD}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\1ClickDownload
Nøgle Fundet : HKLM\Software\YourFileDownloader
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{1231839B-064E-4788-B865-465A1B5266FD}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{2DAC2231-CC35-482B-97C5-CED1D4185080}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{31E3BC75-2A09-4CFF-9C92-8D0ED8D1DC0F}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{3F1CD84C-04A3-4EA0-9EA1-7D134FD66C82}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{3F83A9CA-B5F0-44EC-9357-35BB3E84B07F}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{47E520EA-CAD2-4F51-8F30-613B3A1C33EB}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{57C91446-8D81-4156-A70E-624551442DE9}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8EEE}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{70AFB7B2-9FB5-4A70-905B-0E9576142E1D}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{7AD65FD1-79E0-406D-B03C-DD7C14726D69}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{97DD820D-2E20-40AD-B01E-6730B2FCE630}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{B177446D-54A4-4869-BABC-8566110B4BE0}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{D9D1DFC5-502D-43E4-B1BB-4D0B7841489A}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{E0B07188-A528-4F9E-B2F7-C7FDE8680AE4}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{F05B12E1-ADE8-4485-B45B-898748B53C37}
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\OptimizerPro
Nøgle Fundet : HKLM\SOFTWARE\Tarma Installer
Nøgle Fundet : HKU\S-1-5-21-3376337677-1580455285-173558326-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0ECDF796-C2DC-4D79-A620-CCE0C0A66CC9}
Nøgle Fundet : HKU\S-1-5-21-3376337677-1580455285-173558326-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE}

***** [Internet Browsers] *****

-\\ Internet Explorer v10.0.9200.16611

[HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main - Start Page] = hxxp://websearch.searchdwebs.info/?pid=1091&r=2013/06/23&hid=2761254771&lg=EN&cc=DK&unqvl=22

*************************

AdwCleaner[R1].txt - [15897 octets] - [26/06/2013 23:06:14]
AdwCleaner[R2].txt - [15958 octets] - [26/06/2013 23:07:16]
AdwCleaner[R3].txt - [8624 octets] - [01/07/2013 20:59:36]

########## EOF - C:\AdwCleaner[R3].txt - [8684 octets] ##########
Avatar billede keld66 Juniormester
01. juli 2013 - 21:02 #4
kører Microsoft Essential  som virusprogram. Jeg får den rigtige startside ved opstart af internettet.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. juli 2013 - 21:18 #5
Ok til MSE. Jeg har bare det problem, jeg ikke kan se den kører i den log du har lagt.
Du har ikke fået slettet noget med AdwCleaner som jeg ser det.
Du har kun brugt funktionen "søg" hvor jeg beskrev du skulle bruge "slet".
Så den må du lige køre igen.
Avatar billede keld66 Juniormester
01. juli 2013 - 22:01 #6
prøver igen....

# AdwCleaner v2.303 - Logfil lavet d. 01/07/2013 kl. 21:57:58
# Opdateret d. 08/06/2013 af Xplode
# Operativ system : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (64 bits)
# Bruger : Keld - KELD-PC
# Boot Mode : Normal
# Kører fra : C:\Users\Keld\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\B3WPUF6S\adwcleaner.exe
# Indstilling [Slet]

***** [Servicer] *****

***** [Filer / Mapper] *****

Filer Slettet : C:\Users\Public\Desktop\YourFile Downloader.lnk
Mapper Slettet : C:\Program Files (x86)\Conduit
Mapper Slettet : C:\Program Files (x86)\file scout
Mapper Slettet : C:\Program Files (x86)\Gophoto.it
Mapper Slettet : C:\Program Files (x86)\WebSearch
Mapper Slettet : C:\Program Files (x86)\yourfiledownloader
Mapper Slettet : C:\ProgramData\Ask
Mapper Slettet : C:\ProgramData\Babylon
Mapper Slettet : C:\ProgramData\Browser Manager
Mapper Slettet : C:\ProgramData\InstallMate
Mapper Slettet : C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\SearchNewTab
Mapper Slettet : C:\ProgramData\safE syavve
Mapper Slettet : C:\ProgramData\SearchNewTab
Mapper Slettet : C:\ProgramData\Tarma Installer
Mapper Slettet : C:\Users\Keld\AppData\Local\Conduit
Mapper Slettet : C:\Users\Keld\AppData\Local\SwvUpdater
Mapper Slettet : C:\Users\Keld\AppData\LocalLow\BabylonToolbar
Mapper Slettet : C:\Users\Keld\AppData\LocalLow\Conduit
Mapper Slettet : C:\Users\Keld\AppData\LocalLow\Delta
Mapper Slettet : C:\Users\Keld\AppData\Roaming\Babylon
Mapper Slettet : C:\Users\Keld\AppData\Roaming\file scout
Mapper Slettet : C:\Users\Keld\AppData\Roaming\OpenCandy
Mapper Slettet : C:\Users\Keld\AppData\Roaming\PerformerSoft
Mapper Slettet : C:\Users\Keld\AppData\Roaming\registry mechanic
Mapper Slettet : C:\Users\Keld\AppData\Roaming\yourfiledownloader
Mapper Slettet : C:\Windows\Installer\{E55E7026-EF2A-4A17-AAA7-DB98EA3FD1B1}
Slettet på genstart : C:\ProgramData\BetterSoft

***** [Registeret] *****

Nøgle Slettet : HKCU\Software\1ClickDownload
Nøgle Slettet : HKCU\Software\AppDataLow\Software\Conduit
Nøgle Slettet : HKCU\Software\AppDataLow\Software\ConduitSearchScopes
Nøgle Slettet : HKCU\Software\AppDataLow\Software\SmartBar
Nøgle Slettet : HKCU\Software\AppDataLow\SProtector
Nøgle Slettet : HKCU\Software\BabSolution
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Conduit
Nøgle Slettet : HKCU\Software\DataMngr
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Microsoft\Babylon
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{FBBAD004-490C-EFDE-00C7-77D767A80D75}
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{FD72061E-9FDE-484D-A58A-0BAB4151CAD8}
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{FBBAD004-490C-EFDE-00C7-77D767A80D75}
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\YourFileDownloader
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Softonic
Nøgle Slettet : HKCU\Software\YourFileDownloader
Nøgle Slettet : HKCU\Software\5a57dedeb268b944
Nøgle Slettet : HKCU\Software\5e1d8d8b069be41
Nøgle Slettet : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE}
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Babylon
Nøgle Slettet : HKLM\Software\BabylonToolbar
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{4D076AB4-7562-427A-B5D2-BD96E19DEE56}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{608D3067-77E8-463D-9084-908966806826}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{BDB69379-802F-4EAF-B541-F8DE92DD98DB}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{C26644C4-2A12-4CA6-8F2E-0EDE6CF018F3}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{D616A4A2-7B38-4DBC-9093-6FE7A4A21B17}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\secman.DLL
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Classes\Installer\Features\6207E55EA2FE71A4AA7ABD89AEF31D1B
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Classes\Installer\Products\6207E55EA2FE71A4AA7ABD89AEF31D1B
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Prod.cap
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{11549FE4-7C5A-4C17-9FC3-56FC5162A994}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{E2343056-CC08-46AC-B898-BFC7ACF4E755}
Nøgle Slettet : HKLM\Software\Conduit
Nøgle Slettet : HKLM\Software\DataMngr
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\MyBabylontb_RASAPI32
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\MyBabylontb_RASMANCS
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\WajamUpdater_RASAPI32
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\WajamUpdater_RASMANCS
Nøgle Slettet : HKLM\Software\SP Global
Nøgle Slettet : HKLM\Software\SProtector
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{14F35FFC-522A-4DD1-A07E-6B8B65C6891E}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{3C471948-F874-49F5-B338-4F214A2EE0B1}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8EEE}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{80922EE0-8A76-46AE-95D5-BD3C3FE0708D}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{826D7151-8D99-434B-8540-082B8C2AE556}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\CLSID\{FBBAD004-490C-EFDE-00C7-77D767A80D75}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\Interface\{10DE7085-6A1E-4D41-A7BF-9AF93E351401}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\Interface\{1AD27395-1659-4DFF-A319-2CFA243861A5}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\Interface\{31E3BC75-2A09-4CFF-9C92-8D0ED8D1DC0F}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Classes\Interface\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8EEE}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Google\Chrome\Extensions\dhkplhfnhceodhffomolpfigojocbpcb
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Google\Chrome\Extensions\pfmopbbadnfoelckkcmjjeaaegjpjjbk
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{BB74DE59-BC4C-4172-9AC4-73315F71CFFE}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{FBBAD004-490C-EFDE-00C7-77D767A80D75}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{C670DCAE-E392-AA32-6F42-143C7FC4BDFD}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\1ClickDownload
Nøgle Slettet : HKLM\Software\YourFileDownloader
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{1231839B-064E-4788-B865-465A1B5266FD}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{2DAC2231-CC35-482B-97C5-CED1D4185080}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{31E3BC75-2A09-4CFF-9C92-8D0ED8D1DC0F}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{3F1CD84C-04A3-4EA0-9EA1-7D134FD66C82}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{3F83A9CA-B5F0-44EC-9357-35BB3E84B07F}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{47E520EA-CAD2-4F51-8F30-613B3A1C33EB}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{57C91446-8D81-4156-A70E-624551442DE9}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{66EEF543-A9AC-4A9D-AA3C-1ED148AC8EEE}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{70AFB7B2-9FB5-4A70-905B-0E9576142E1D}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{7AD65FD1-79E0-406D-B03C-DD7C14726D69}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{97DD820D-2E20-40AD-B01E-6730B2FCE630}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{B177446D-54A4-4869-BABC-8566110B4BE0}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{D9D1DFC5-502D-43E4-B1BB-4D0B7841489A}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{E0B07188-A528-4F9E-B2F7-C7FDE8680AE4}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{F05B12E1-ADE8-4485-B45B-898748B53C37}
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\OptimizerPro
Nøgle Slettet : HKLM\SOFTWARE\Tarma Installer

***** [Internet Browsers] *****

-\\ Internet Explorer v10.0.9200.16611

Udskiftet : [HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main - Start Page] = hxxp://websearch.searchdwebs.info/?pid=1091&r=2013/06/23&hid=2761254771&lg=EN&cc=DK&unqvl=22 --> hxxp://www.google.com

*************************

AdwCleaner[R1].txt - [15897 octets] - [26/06/2013 23:06:14]
AdwCleaner[R2].txt - [15958 octets] - [26/06/2013 23:07:16]
AdwCleaner[R3].txt - [8711 octets] - [01/07/2013 20:59:36]
AdwCleaner[R4].txt - [8771 octets] - [01/07/2013 21:01:49]
AdwCleaner[R5].txt - [8625 octets] - [01/07/2013 21:57:48]
AdwCleaner[S1].txt - [392 octets] - [01/07/2013 21:04:38]
AdwCleaner[S2].txt - [8461 octets] - [01/07/2013 21:57:58]

########## EOF - C:\AdwCleaner[S2].txt - [8521 octets] ##########
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juli 2013 - 15:48 #7
Det var meget bedre :-)
Hvordsn kører pc så nu?
Avatar billede keld66 Juniormester
02. juli 2013 - 18:45 #8
den kører godt igen. Takker. Du fortjener de 45 p
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juli 2013 - 18:51 #9
Ok. Så lægger jeg et svar.