Avatar billede Jaaakobsen Nybegynder
30. juni 2013 - 18:07 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Mails retur

Når jeg sender mails til én bestemt kunde, kommer de altid tilbage med besked om at de ikke kan leveres pga. bl.a.  'bad reputation'.
En ven har fortalt mig, at det er fordi ydersiden af min router har tidligere været brugt af en person, som er blevet blacklistet for at spamme. Derfor er min IP-adresse registreret i en eller flere databaser.

Hvordan reparerer jeg det, og vil det hjælpe, hvis jeg frakobler routeren til mit hjemmenetværk?
Jeg ved heller ikke, hvad 'ydersiden' af en router er ....

Jeg må og skal kunne levere mails til min kunde.

Foreløbig tak for hjælpen.
Poul Jakobsen
guldborghave@smilemail.dk
Avatar billede Blueeyez Mester
30. juni 2013 - 18:49 #1
Ville nok kontakte internet udbyder og oplyse om gølgende.. Du skal ha en snden ip og kan du ved og lukke dit netværk i xx antal min (varierer) hvis du har dynamisk ip altså..
Avatar billede Jaaakobsen Nybegynder
30. juni 2013 - 20:27 #2
Tak Blueeyez, det prøver jeg./Poul
Avatar billede Jaaakobsen Nybegynder
30. juni 2013 - 21:03 #3
Att.: Blueeyez.
Problemet er løst efter din anvisning.
Kanon dejligt. Tak for det.
Poul
Avatar billede Blueeyez Mester
30. juni 2013 - 21:06 #4
Så får du svar herfra til og lukke sagen med :)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Computerworld tilbyder specialiserede kurser i database-management

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester