Avatar billede jalle88 Nybegynder
30. juni 2013 - 15:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jeg vil gerne vide hvad jeg kan få for denne computer :-)

Hej
Jeg har denne computer http://www.notebookcheck.net/Review-Packard-Bell-EasyNote-TS11-Notebook.51250.0.html og jeg ville lige høre hvad jeg kan få for denne her :-)
Mvh. Jalle
Avatar billede NielsErikK Juniormester
30. juni 2013 - 16:48 #1
Jeg har svaret dig i dit andet spørgsmål (til andre, de er IKKE ens)

Brugte pcer taber meget i værdi så snart de er solgt.

Nyprisen er ca. 3300 kroner.
Det er interessant hvor gammel den er (hvor meget garanti der måtte være tilbage), uden den info er det svært at ramme rigtig.

Hvis jeg går ud fra den er ca et år gammel, så vil jeg skyde på omkring små 2000 kroner. (1500-2000).

Man kan som udgangspunkt regne med en bærbar standard pc afskrives i løbet af 3 år (rammer få hundrede kroner).
Det første år taber den ca halvdelen af værdien.
Avatar billede jalle88 Nybegynder
30. juni 2013 - 16:51 #2
Okay mange tak for dit svar det var nyttigt :-)
Avatar billede jalle88 Nybegynder
30. juni 2013 - 16:52 #3
Øhhhhh....... Jeg kan ikke acceptere dit svar :-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
30. juni 2013 - 17:25 #4
Nej, der er det meningen at du skal bede dine hjælpere lægge et svar (de hjælpere hvis kommentar du har kunne bruge).

Her er et svar fra mig.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
30. juni 2013 - 17:32 #5
Jeg ved ikke om det er aktuelt, men det er her jeg også har svaret dig...
http://www.eksperten.dk/spm/982767

Skal du købe Gamer pc, så prøv at runde TopData, de har normalt gode priser, godt nok er deres udvalg noget skrabet lige nu, da de er ved at sætte de nye modeller på hylderne.