Avatar billede FreqLoL Nybegynder
29. juni 2013 - 14:35 Der er 3 kommentarer

Bærbars webcam til desktop

Hejsa.
Jeg sidder med at lille problem.
Jeg streamer tit på www.twitch.tv, og vil nu begynde at streame med webcam.
Problemet er dog, at jeg vil bruge min bærbars webcam, mens jeg sidder på min stationær og spiller.
Jeg sidder lige pt. med 2 skærme, og har et HDMI-kabel til bærbaren.
Men af en eller anden grund, kan den ikke finde bærbarens webcam.
Mvh. Nicklas Andersen
Avatar billede Blueeyez Mester
29. juni 2013 - 15:44 #1
Køb et webcam til din stationær... Lyder som en billig omvej der samtidigt er klodset (hvis du gør som jeg antager)
Avatar billede FreqLoL Nybegynder
29. juni 2013 - 15:49 #2
Problemet er, at pengene er så pressede, så at købe et webcam ikke er en mulighed. ;-) Tænkte bare, om det var muligt med de ting jeg har til rådighed :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
29. juni 2013 - 16:33 #3
#2 kommer an på hvordan det skal foregå, din bærbar kan godt bruge webcam og streame til twitch.tv, men at kombinere det med din stationær os er ikke så muligt.. Hvis twitch tillader 2 streams på 1 gang, fremfor 2 streams på 2 links så er det jo muligt, men ellers vil det blot belaste din stationær endnu mere og du vil skulle have en bærbar foran dig hele tiden eller hvad den skal optage...