Avatar billede Likos Nybegynder
27. juni 2013 - 20:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Facebook hacking

Jeg har for ca 3 uger siden downloaded et script der hjælper mig i et online spil jeg spiller gennem FB. Siden da er der blevet postet forskelling Likes og Sites Jeg Følger som mine venner kan se, men som jeg hverken aner hvad er eller kan se. Mit Virus program er Trend Micro og jeg scanner regelmæssigt for virus etc og finder intet galt. Det bliver alligevel ved. Folk der kender lidt til den slags mener min FB side er blevet hacket, jeg har desværre ikke selv forstand på den slags og aner ikke hverken hvordan jeg skal finde ud af det heller ikke hvad jeg evt kan/skal gøre.
Andre jeg kender bruger samme script til samme spil og har ingen problemer.
Min Browser er Firefox. Styresystem Windows 7
Jeg ved ikke om der er brug for flere informationer.
Kan I hjælpe mig ?
Avatar billede madklub Guru
27. juni 2013 - 21:05 #1
Sådan er FB. Det er ikke en virus.
Drop alle spil og undlad at 'like' alt muligt crap for at se en video eller et billede.
FB lever af net-trafik. Jo flere af dine venner, der klikker på dine Likes, des flere penge tjener de.
Avatar billede Likos Nybegynder
10. september 2013 - 07:55 #2
tak