Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2013 - 19:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Designer søges til design af App-ikon

Der søges en up-and-coming eller venlig designer, der har lyst til at hjælpe en knap-så-kreativ og venlig programmør. Jeg er igang med at lave en App, som kommer på App Store inden for 1 måned, men jeg er simpelthen ikke tilfreds med det grafik jeg selv har fået lavet.

Jeg kan desværre ikke komme nærmere ind på hvad App'en omhandler lige her, men skriv en besked til mig eller mail på caspar.jespersen@gmail.com hvis det kunne have interesse.

Håber at høre fra jer derude!
På forhånd tak,
Caspar Jespersen
Avatar billede jakobdo Ekspert
24. juni 2013 - 22:46 #1
Du kunne vel skrive lidt om hvad en venlig grafiker kunne få som modydelse for et super fedt app-ikon?
De færreste vil jo i sidste ende arbejde gratis. (pånær alle eksperterne...)
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2013 - 09:37 #2
Lukket