Avatar billede TingoWinkler Nybegynder
22. juni 2013 - 18:24 Der er 3 kommentarer

MIN LYD VIRKER IKKE!!!

Hej alle.
Jeg aner ikke hvad jeg har lavet, men min lyd virker ikke!
Nede på den der lyd ting i højre hjørne, står der et rødt kryds over og når jeg trykker på den sir den ""LYydenheden er deaktiveret - Ikke løst" Ved simpelthen ikke hva jeg skal gøre, har prøvet at aktivere den i kontolpanel, men det virker ikke! hjæælp!!
Avatar billede vejmand Juniormester
22. juni 2013 - 18:44 #1
Du er igang her: http://www.eksperten.dk/spm/977280

Dobbeltspørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler, så du skal selv lukke dette igen.....
Avatar billede NielsErikK Juniormester
22. juni 2013 - 18:44 #2
Hvis ikke andre har fundet en løsning, så ser jeg på det på mandag.
(du røg nederst i bunken da du "råbte" i din overskrift.)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
22. juni 2013 - 18:47 #3
Naa jeg springer over da jeg kan se du bare forlod dit spørgsmål sidst.