Avatar billede nissen4 Nybegynder
19. juni 2013 - 22:28 Der er 3 kommentarer

Politiet kongeriget Danmark virussen igen igen.

Hej Eksperten

Har læst flere forskellige tråde igennem uden held ang. denne virus

Når jeg prøver at starte i fejlsikret tilstand, med eller uden internet, så genstarter den bare med det samme.

Jeg har prøvet at trykke reparer computeren i boot menu, men kan åbenbart ikke huske koden til min bruger.

Jeg kan godt få kommandoprompt frem, men har kun 1 systemgendannelsestidspunkt og den virker ikke. Er der noget andet man kan skrive?

Er der andre muligheder?

Jeg er ikke bange for at miste nogen data, men jeg sidder ikke inde med en windows cd.
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2013 - 23:49 #1
Prøv at læse her:http://www.eksperten.dk/guide/1571
Men den virker vist ikke uder windows 8?
Avatar billede nissen4 Nybegynder
20. juni 2013 - 00:43 #2
Virussen er væk

Som sagt kunne jeg godt få kommandoprompt frem, da jeg skrev explorer fik jeg adgang til meget mere sjovt nok, derefter var det nemt nok at fjerne virussen.
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2013 - 00:52 #3
Fandt du selv ud af det, eller var det linket der hjalp?