Avatar billede mishel Praktikant
18. juni 2013 - 08:27 Der er 7 kommentarer

Hjælp mig tak!

Hej jeg havde problemmer med min win7 derfor valdt jeg at installer ny win7 på den anden partition (harddisk)sådan at jeg kan komme ind i den anden hardisk og hent vorse billeder og videoer.
jeg kan godt åben den anden harddisk men får ikke lov til at komme ind i brugers mappe. Der står " du har ikke tilstrækkelig tilladelser til at opnå adgang til denne mappe "
kan i hjælp mig?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. juni 2013 - 09:27 #1
højreklik på mappen under egenskaber skal du kunne overtage ejerskabet - eller via fanebladet sikkerhed give dig fuldt adgang til mappen.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
20. juni 2013 - 11:28 #2
Tænk over en bedre overskrift næste gang.

Nærmest alle spørgsmål her på Eksperten kunne hedde "Hjælp/Hjælp mig".  ;-)
Avatar billede mishel Praktikant
20. juni 2013 - 22:02 #3
ok mange tak.
Avatar billede mishel Praktikant
20. juni 2013 - 22:13 #4
Hej claes57
Når jeg forsøger at ændre/overtage ejerskabet, skriver den at jeg skal lukke den pågælde mappe og åbne den igen. Når jeg gør det skriver den fortsat at jeg ikke har tilstrækkelige tilladelser til at opnå adgang til denne mappe. Jeg får muligheden at at "fortsætte" herfra, hvis jeg ønsker at opnå permanent adgang, men når jeg trykker på knappen. Når den langt om længe har tænkt færdig, får jeg bare samme besked endnu en gang.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
21. juni 2013 - 12:22 #5
Er du logget ind med din Admin konto ?

Alternativt er der her et lille yderst effektivt program som lader dig tage ejerskab.
http://www.winmatrix.com/forums/index.php?/topic/13157-easy-way-to-take-ownership-of-system-files-in-vista-windows-7/
Avatar billede mishel Praktikant
03. juli 2013 - 11:51 #6
Hej tusind tak for hjælpen. Nu kan jeg godt overtaget det.
Avatar billede mishel Praktikant
02. september 2013 - 21:50 #7
Jeg afslutter dette.