Avatar billede ElmerDK Nybegynder
16. juni 2013 - 21:41 Der er 3 kommentarer

Samling og videresendelse af filer

Problemstilling:
Dagligt modtages 55 mails med hver sin vedhæftede fil. Disse 55 emails videresendes alle enkeltvis til 80 brugere af vores system.

Det jeg søger er en (server)løsning der kan dette:
Modtage emails med vedhæftede filer. Gemme filerne lokalt og når x antal er modtaget skal de vedhæftes en mail som sendes til 80 brugere.
Hvordan bygges sådan et system op? Findes der software der kan ovenstående?
Avatar billede supertekst Ekspert
16. juni 2013 - 23:31 #1
Anvender i Microsoft Office?

og så velkommen til Eksperten..
Avatar billede ElmerDK Nybegynder
16. juni 2013 - 23:48 #2
Jeg fik vist ikke forklaret mig godt nok... Det skal være en løsning der kan køre på en webserver.
Avatar billede supertekst Ekspert
17. juni 2013 - 08:02 #3
Ok men det lød mere som noget med mail - for eksempel Outlook samt anvendelse af VBA