Avatar billede Godfather75 Nybegynder
08. juni 2013 - 17:37 Der er 5 kommentarer

Netflix Vs. Nas Server?

Hej jeg er ejer af en synology nas server DS712+. Og har en media Box TVIX s1 i stuen.. Er der nogen herinde der ved om man kan streame Netflix fra Nas til Tvix så jeg kan se det på tv'et?
Avatar billede Blueeyez Mester
08. juni 2013 - 17:50 #1
Hvis du kan installere xbmc på den så måske ja, men igennem din nas det tvivler jeg kraftigt på..
Avatar billede chalde Seniormester
08. juni 2013 - 21:11 #2
Netflix er en web-streamingtjeneste og vil derfor ikke have noget med NAS'en at gøre. Det skal afvikles på klienten.
Avatar billede Godfather75 Nybegynder
10. juni 2013 - 00:37 #3
Jeg fandt Netflix på Plex Media Server(Et program jeg har hentet fra Synology pakkecenter). Men der står det :Netflix is only available to US residents. ? hmm...surt
Avatar billede Blueeyez Mester
10. juni 2013 - 01:16 #4
#3 har du den seneste firmware?
Avatar billede Godfather75 Nybegynder
27. juni 2013 - 14:38 #5
hmm.. bliver nok nød til at købe en box til Tv'et.. Det er jeg ikke så vild med..så kan jeg smide min TVIX væk