Avatar billede marc7241 Nybegynder
08. juni 2013 - 12:18 Der er 1 kommentar

Musikprogram guiding

Hej... jeg er en ung entutiasisk musiker med større drømme kan spille lidt all-round instrumenter.

Mit problem: jeg skal bruge et musikprogram der kan optage lyde og sammensætte det med andre. fx. jeg skal kunne optage fx. skyfall på klaver, tromme, guitar og bas og så sammensætte det som et nummer.

Leder efter et godt gratis program, men det må gerne koste lidt...

Tak på forhånd... :)
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juni 2013 - 12:51 #1
Hej og velkommen til Eksperten. Her er en lille vejledning da du er ny bruger af Eksperten:
Det normale er at skrive i kommentar, indtil løsningen findes, da andre hjælpere så tror at problemet er løst, og springer tråden over.
Svar bruges normalt kun af hjælperen, da svar er den eneste mulighed for at uddele point.
Man behøver ikke nødvendigvis at lukke med en løsning. Har hjælpere kommet med brugbare løsninger, kan man godt honorere dette.
Det gøres ved at spørger i tråden beder denne/disse om svar og accepterer dem alle. Man kan give point forskelligt til alle hjælpere, og man dele lige over. Det fremkommer af den boks der kommer til syne.Kommer der ikke en løsning på problemet og ikke nogle brugbare indlæg,lægger spørger selv et svar og lukker tråden, når denne er opgivet.
Du kan i denne video se hvordan en tråd lukkes:
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

Hvilket format optager du i?
Ved ikke om en mixerpult og nogle afspillere kunne klare det?
Virtual DJ kan man afspille flere spor samtidigt og i følge programmet kan man også optage det man foretager sig.
Du kunne jo prøve at lege lidt med det:
http://www.virtualdj.com/
Bruger selv free versionen.