Avatar billede DenGamleGrafiker Nybegynder
02. juni 2013 - 10:58 Der er 3 kommentarer

Råd om Illustrator ønskes

Kære Venner.
Jeg er gammel grafiker, men kan ikke finde ud af det på den nye udgave af aillustrator.
Hvordan vender jeg teksten i en cirkel fra udenfor cirklen til indenfor cirklen?
Er det ikke mere bare at løfte teksten ind med pilen?
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
02. juni 2013 - 11:32 #1
Når man klikker på teksten med sort pil, vises en tynd streg gennem teksten et sted på cirklen. Med pilen trækkes denne markering ud og ind af cirklen.

Venlig hilsen
Avatar billede DenGamleGrafiker Nybegynder
02. juni 2013 - 11:43 #2
Tusind tak Finn
Det var blot mine gamle øjne der drillede, og da du fortalte om den fine streg, forstørrede jeg skærmbilledet så jeg kunne se den.
Helt til grin at blive gammel men rigtigt mange tak.
Kontakt mig hvis du har noget jeg kan hjælpe dig med.
Vh. Ole Beck
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
02. juni 2013 - 11:51 #3
Jeg er selv årgang 1950, så jeg genkender det.

Venlig hilsen