Avatar billede Infectuz Nybegynder
24. maj 2013 - 20:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med at opdatere Exchange 2003 til SP2

Hej,

Jeg har en SBS2003 server der er opdateret med SP2. Exchange server er p.t 6.5 build 6944.4 (SP1)

Når jeg forsøger at få opdateret den med Exchange 2003 SP2 får jeg følgende fejl: You must have Exchange Server 2003 installed on this machine before installing this Microsoft Exchange Server Service Pack"

Åbenlyst er den jo installeret. Har indtil videre kun fundet løsning omhandlende manglende regdb værdier til NewestBuild og CurrentBuild. Disse er blevet manuelt tilføjet, men giver ingen ændringer.

Grunden til opgradering er en forestående migrering til SBS2011, så håber nogle kender en forholdsvis hurtig måde at løse dette på.
Avatar billede juleulven Nybegynder
24. maj 2013 - 22:48 #1
jeg går med på en lytter her ... og smider yderligere 150 point i puljen ... vi har samme forstående opgave og udfordring
Avatar billede Infectuz Nybegynder
27. maj 2013 - 08:30 #2
Bump..

Slet ingen der har løst denne problematik tidligere ?
Avatar billede Infectuz Nybegynder
11. juni 2013 - 13:19 #3
Grundet manglende svar eller fundet løsning, blev resultatet at jeg undlod at migrere Exchange.