Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2013 - 12:32 Der er 2 kommentarer

Google Chrome lyd forsvundet.

Hej

her på det seneste er min lyd i google chrome forsvundet.
jeg er blevet nød til at installere Firefox for at kunne se film osv.
jeg har prøvet at disable, reenable sound driver.
Geninstallere sound driver, flash og google chrome.
når jeg ser i sound mixer kan jeg se at google chrome laver lyd, men i Speaker delen kommer der ingen respons.
jeg har prøvet at ændre i instillinger og ændre i plugins til chrome men intet virker.
jeg har Windows 8 64bit Pro
Avatar billede oli10b Nybegynder
08. maj 2013 - 11:31 #1
Har du prøvet at geninstallere Chrome?

Mvh. Oliver Toft Kristiansen
www.desksupport.dk
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2013 - 15:32 #2
Som jeg skrev after flash. Ja. Jeg har geninstalleret alt der har  noget med chrome of lyd at gøre