Avatar billede Henrikbc Nybegynder
29. april 2013 - 01:28 Der er 7 kommentarer

Problemer med 1 reboot

Hej,

Jeg er ved, at gen-installere win  7 på min stationære.
Jeg bruger mit eksterne dvd drev til opgaven.
Forløbet er, at efter alle filer er udpakket og opdateringer indlæst under installationen, så vil den jo lave første reboot for, at færdiggøre installationen.
Men herefter vil den kun starte op fra drevet, og tilbyde mig at trykke på en tilfældig tast.
Dette medfører jo, at installationen starter forfra.
Jeg har ikke ændret noget siden sidste installation.
Hjæææælp :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. april 2013 - 07:12 #1
Har du prøvet at lade være med at følge opfordringen til at trykke på en taste for at starte fra DVDén? det er normal prosedyre hvis du har sat Pcén til at boote fra DVD! så vil den starte fra HDD efter kort tid!
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2013 - 08:06 #2
tag DVD ud når den vil reboote
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. april 2013 - 09:15 #3
sidwave! Er det dit svar der er det rigtige??? Så hvorfor så som svar???
I det tilfælde er det nødvendig at sætte DVDén i igen når den er startet op idet den ikke er færdig med at installere.
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2013 - 15:31 #4
bare ud med den, og sæt i når den beder om den.
sgu gerne få den til at komme videre dertil jo
Avatar billede msbusk Nybegynder
29. april 2013 - 22:46 #5
Det du oplever er at din computer er færdig med installationen, men  at computeren er indstillet til at "Boote" fra dit installations medie som første prioritet.

Der er 2 løsninger på dit problem:

1. Sæt dit installations medie til anden prioritering i Bios.
2. Frakoble dit installations medie under opstarten af computeren.

Hvis du ønsker yderligere hjælp til løse problemet kan du kontakte UpdatePC.dk på 9770 6767 vi har døgn åben.

Med Venlig Hilsen
Martin Busk
Updatepc.dk
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. april 2013 - 23:14 #6
#5 Det er ikke tilladt at reklamere på Eksperten
Avatar billede lclemens Nybegynder
01. maj 2013 - 10:53 #7
poko, du kører rigtig med klatten.

1) En installation af Windows 7 skal kun bruge dvd'en én gang. Skiven må derfor gernes fjernes ved første genstart.

2) Man må gerne lægge et uopfordret svar, hvis man mener, det er rigtigt.

3) Eksperten har nu tilføjet, at man kan angive en www-adresse under sit navn. Så at man ikke må reklamere for sin egen hjemmeside i signaturen, det skal nok tages med et gran salt.