Avatar billede lbmt Nybegynder
26. april 2013 - 18:16 Der er 6 kommentarer

problemer med upload af site

Hej. Jeg kan ikke oploade mit site i dreamweaver. Jeg har fået succesfuld testsvar, men efter jeg har connectet til remote host og uploaded mine filer til mit site, er mit site bare tomt :o

Hvad har jeg gjort forkert?

Under "advanced settings" mangler jeg "remote info" bjælken. Kan det være derfor?

Ps, det er første gang jeg skal oprette et site, så håner i bærer lidt over med mig ;)
Avatar billede lbmt Nybegynder
26. april 2013 - 18:41 #1
by the way.. det er i cs5 tip mac ;)
Avatar billede lbmt Nybegynder
26. april 2013 - 18:47 #2
jeg får også en fejlmelding når jeg åbner dreamweaver. Den starter med at skrive:
The extension manager will now launch and finish updating dreamweaver.
Hvorefter følgende fejlmelding kommer:
Extension manager sluttede uventet.
Måske det kan være derfor? Og hvordan kommer jeg videre derfra?
Avatar billede keysersoze Guru
27. april 2013 - 11:40 #3
Har du sørget for at have en startside med korrekt navn, fx index.html, samt lægge dem i webroot?
Avatar billede lbmt Nybegynder
27. april 2013 - 23:18 #4
Ja det er som det skal være
Avatar billede keysersoze Guru
28. april 2013 - 23:26 #5
Hvis du connecter igen, evt med et andet FTP-program, hvordan ser det så ud? Er filerne der? Hvilket webhotel? Hvad har du af filer og mapper i dit projekt og hvad var der som standard på webhotellet?
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2013 - 08:35 #6
det må være ret sikkert at dine filer er uploadet det forkerte sted.