Avatar billede MLK85 Nybegynder
07. april 2013 - 18:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MacBook opdateringsproblemer

Hej

Jeg har en Macbook, Mac OS X Version 10.6.8, som ikke vil opdatere.

Hver gang jeg prøver at lave en softwareopdatering, får jeg denne besked

"På grund af et netværksproblem kan Softwareopdatering ikke søge efter opdateringer."

Den har dog ingen netværksproblemer, så jeg håber at der er nogle skarpe hoveder der ude, der kan hjælpe mig!?

På forhånd mange tak:)
Avatar billede MacTek Nybegynder
07. april 2013 - 19:11 #1
Ind på systemindstillinger > Netværk
Markerer den netværk du er tilsluttet til lige nu (Grønt) og tryk på minus tegnet i bunden, tryk derefter  på anvend.
Nu skal vi oprette netværket igen, tryk +, vælge Grænseflade feks. WIFI, skrive et navn på netværket.
Tryk på anvend, sørg for at netværket tilslutter og søg efter opdateringer igen.
Avatar billede egonspock Seniormester
07. april 2013 - 22:37 #2
Har du f. eks. jailbreaket en iphone, så er der pillet ved din host-fil,  uden at du måske ved det.
Avatar billede MLK85 Nybegynder
19. april 2013 - 11:18 #3
Fed fedt fedt, det virker - Tak :)