Avatar billede Christinabollinger Nybegynder
27. marts 2013 - 23:12 Der er 11 kommentarer

Computer gider ikke gå på nettet..

Hej...
Jeg ved ikke hvad jeg har gjort, men min computer gider ikke logge på nettet.
Har vel trykket på et eller andet.. (Er computer fatsvag)

Når jeg trykker på den knap, hvor man logger på internettet, nederst i højre hjørne på en Windows 7, står der bare :no connections Are available. Troubleshoot.

Har trykket på troubleshoot men intet virker..
Min computer er på engelsk..

Nogen der kan hjælpe? Er rimelig desperat for bruger den i skolen.. Jeg skriver fra ipad lige nu.

Mvh Christina
Avatar billede Tobi97 Novice
28. marts 2013 - 00:02 #2
er det på bærbar? vis det er så kik efter en knap der kan slå internet til og fra, det har de fleste bærbar, den sidder højest sandsynligt på siden af din bærbar eller neden under :) det kan jo være du er kommet til at ramme knappen så det er slået fra :)
Avatar billede Christinabollinger Nybegynder
28. marts 2013 - 00:06 #3
Synes ikke lige jeg kan finde en.
Og har prøvet dem der er, men intet sker..
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2013 - 00:22 #4
Jeg tror kun det kan være det med knappen som Tobi97 skrev, alle bærbare computere har sådan en knap, men hvilken er det du har?
Avatar billede Christinabollinger Nybegynder
28. marts 2013 - 00:26 #5
Lenovo g560
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2013 - 00:37 #6
Prøv at tryk: fn + f5
Avatar billede Tobi97 Novice
28. marts 2013 - 00:41 #7
kik på dit tastatur om det er et knap med et billede af en antenne og nogle streger rundt om, tryk fn + den knap :)
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2013 - 09:29 #8
Det behøver nødvendigvis ikke være en antenne. Det kan også være et billede af en computer med streger rundt om :)
Avatar billede martens Guru
28. marts 2013 - 10:07 #9
Der sidder en knap forrest til venstre på den

http://ccit.college.columbia.edu/sites/ccit/files/Hardware_Switch.png
Avatar billede Christinabollinger Nybegynder
28. marts 2013 - 10:30 #10
Tusind tak!!!! Nu virker den igen :)
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2013 - 11:26 #11
Husk at tildele martens point hvis det var det der løste dit problem.
Du gør sådan her:
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo