Avatar billede arild52 Nybegynder
18. marts 2013 - 18:01 Der er 2 kommentarer

Lyd i HDMI

Når jeg bruger et HDMI-kabel fra min PC til mit fjernsyn får jeg kun billede, hvad skal der til for at få lyd igennem HDMI? Er der nogle indstillinger på min PC eller i fjernsynet som skal ændres? Min PC er en Acer Aspire 5738Z med Windows 7, mit fjernsyn er en lidt ældre model Sony fladskærm, men dog med 2 HDMI.
Avatar billede juleulven Nybegynder
18. marts 2013 - 18:49 #1
jeg mener du skal ind i grafik indstillingerne og sige den skal køre lyden ud igennem HDMI ... eller også er det afspilnings enheder ... (i taskbar) ...
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. marts 2013 - 19:52 #2
Se om du kan sætte hdmi lyd som standard enhed!
http://imageshack.us/photo/my-images/822/lyd4.png/