Avatar billede Fnz Nybegynder
18. marts 2013 - 16:11 Der er 7 kommentarer

Meget simpel HTML kontakt formular

Hejsa

Jeg er ved at lave en hjemmeside, men jeg er ikke programmør, men designer. Jeg laver derfor siden i Phothoshop, og sætter den op i Adobe Muse. Problemet er at jeg skal lave en kontakt formular til siden, og det kan jeg ikke hitte ud af.
Den skal kodes i HTML, og pga. at jeg som sagt laver siden i Adobe Muse, så skal stylingen af formen være inkluderet i koden, altså således at den ikke skal bruge CSS. jeg kan nemlig kun indsætte HTML koder i muse, og ikke tilføje CSS til elementer (Så vidt jeg ved).

Derfor er jeg på jagt efter en der kan lave koden til kontakt formen til mig, så jeg kan copy/paste HTML koden ind i Muse, og smide PHP filerne op på serveren ved siden af.

Jeg har lavet et billede af hvordan det færdige resultat skal se ud, med detaljer omkring det.

Spørg endelig hvis jeg har overset noget, eller jeg har forklaret mig dårligt.

http://i.imgur.com/1yiEzNs.jpg
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
18. marts 2013 - 17:36 #1
Ville være bedst hvis du fandt ud af hvordan du får CSS koden med.

Ellers kan du vel bruge style attributten til at indsætte CSS kode inline i HTML koden.

Som <input type="text" style="color: red;">
Avatar billede Fnz Nybegynder
18. marts 2013 - 21:04 #2
Tak for forslaget, men jeg har absolut ingen forstand på HTML eller CSS. Jeg er designer :)
Avatar billede Magn0053 Novice
22. marts 2013 - 07:27 #3
Hvad skal du så bruge det til? Ikke fordi jeg er så god til det selv men jeg kan finde ud af noget.... :)
Avatar billede Fnz Nybegynder
22. marts 2013 - 12:24 #4
Som sagt skal jeg bruge det til en hjemmeside, men med Adobe Muse behøver man absolut ingen kodnings-egenskaber, men man har dog stadig muligheden for at tilføje HTML koder til sine sider :)
Avatar billede Magn0053 Novice
22. marts 2013 - 16:19 #5
se det lyder dejligt ;)i Adobe Edge kan du ikke skriv HTML koder med du kan stadig redigere jeg har lavet en fødselsdagshjemmeside med effekter til en af mine venner http://georg14.zxq.net/ lille simpel side og flaget der bevæger sig er lavet i Adobe Edge ;)
Avatar billede pstidsen Novice
19. november 2013 - 20:11 #6
Jeg kan sagtens lave det du efterspørger. Kigger lige på det senere...
Avatar billede pstidsen Novice
19. november 2013 - 20:12 #7
Nu så jeg lige at tråden er meget gammel. Derfor vil jeg lige sikre mig at du stadig har brug for noget inden jeg bruger tid på det.