Avatar billede Blueeyez Mester
09. marts 2013 - 22:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Live viden om beskyttelses software?

Jeg kom til at tænke på om der findes en app (iphone) eller hjemmeside med live information om beskyttelsessoftware.. Jeg tænker nu ikke på at vi skal høre om personers oplevelser, men om hvor opdateret beskyttelsessoftware er... Om hvis det er tungt.. Hvor hurtig dets scanner er osv osv osv..

For jeg bliver ikke klog på en side som spywarefri.dk's bedømmelser..  De skriver ikke om hvor hurtigt opdateringerne er ude, om det er tungt eller letvægtigt.. Men de giver en meget tåget konklusion kortfattet uden nogle tal / statestikker at forholde sig til og det irritere mig så nu spørger jeg herinde ikke om hvilket i synes er bedst men om i kender en app eller hjemmeside der giver opdateret information uden at man skal føle at man føler at man læser jura.. (Tungt og kedelig læsning)
Avatar billede Blueeyez Mester
10. marts 2013 - 00:42 #1
Okay jeg er nået frem til den konklusion at det nok skal være rss feed relateret, det jeg mest er interesseret i at se er hvilke 3 beskyttelsesprogrammer der er bedst / mest opdateret fx.. Nogen der kender et sted med følgende? Har fundet virusbtn.com men synes ikke lige de giver brugbar information...
Avatar billede Blueeyez Mester
10. marts 2013 - 01:10 #2
Lukker
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2013 - 17:30 #3
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2013 - 18:36 #4
http://www.eksperten.dk/spm/975902

der er en bootdisk til windows vista men alle likker her http://........ .eu/e9b89bfb2e503cf8ecf9b8ba6dbf7d02863d3c02  MEN det må man ikke på eksperten