Avatar billede phpnoob Novice
05. marts 2013 - 09:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

tabel hvordan skriver jeg den rigtigt så den ik viser fejl?

hej jeg har noget som skal oprettet i database og kan ikke få den oprettet ordentligt uden den viser fejl ?

her er den

-- phpMyAdmin SQL Dump
-- version 3.4.5
-- http://www.phpmyadmin.net
--
-- Host: localhost
-- Generation Time: Jun 05, 2012 at 07:55 PM
-- Server version: 5.5.16
-- PHP Version: 5.3.8

SET SQL_MODE="NO_AUTO_VALUE_ON_ZERO";
SET time_zone = "+00:00";

/*!40101 SET @OLD_CHARACTER_SET_CLIENT=@@CHARACTER_SET_CLIENT */;
/*!40101 SET @OLD_CHARACTER_SET_RESULTS=@@CHARACTER_SET_RESULTS */;
/*!40101 SET @OLD_COLLATION_CONNECTION=@@COLLATION_CONNECTION */;
/*!40101 SET NAMES utf8 */;

--
-- Database: `test`
--

-- --------------------------------------------------------

--
-- Table structure for table `gallery_category`
--

CREATE TABLE IF NOT EXISTS `gallery_category` (
  `category_id` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
  `category_name` text NOT NULL,
  PRIMARY KEY (`category_id`)
) ENGINE=InnoDB  DEFAULT CHARSET=latin1 AUTO_INCREMENT=3 ;

--
-- Dumping data for table `gallery_category`
--

INSERT INTO `gallery_category` (`category_id`, `category_name`) VALUES
(1, 'My Outing Photos'),
(2, 'My Photo Album');

/*!40101 SET CHARACTER_SET_CLIENT=@OLD_CHARACTER_SET_CLIENT */;
/*!40101 SET CHARACTER_SET_RESULTS=@OLD_CHARACTER_SET_RESULTS */;
/*!40101 SET COLLATION_CONNECTION=@OLD_COLLATION_CONNECTION */;
Avatar billede MADOlsen Forsker
05. marts 2013 - 12:43 #1
Det virker fint nok, når jeg prøver det her på min db. Så du bliver nødt til lige at fortælle, hvilken fejlmelding der kommer??
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. marts 2013 - 21:08 #2
Hvilken fejl?

Det kan være den anvendte MySQL server ikke understøtter InnoDB.
Avatar billede phpnoob Novice
17. februar 2015 - 09:31 #3
e