Avatar billede koppelgaard Praktikant
04. marts 2013 - 21:10 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

meta data keywords

Hej
Er det korrekt at søgeord, som google og andre søgemaskiner kan fange sættes på følgende vis (eksempelvis)

<meta name="keywords" content="Akupunktur,  Viborg, Britta Koppelgaard, Koppelgaard, perifer neuropati">

i sitemaster
Avatar billede koppelgaard Praktikant
04. marts 2013 - 21:13 #1
Jeg bruger ASP.NET
Avatar billede olebole Juniormester
04. marts 2013 - 21:24 #2
<ole>

Det er vist mange år siden, søgemaskiner brugte meta-keywords til noget  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede koppelgaard Praktikant
04. marts 2013 - 21:52 #3
Så man gør ingen ting?
Avatar billede olebole Juniormester
04. marts 2013 - 22:03 #4
Jo, man bruger en meta-description. Derudover er TITLE tagget overordentlig vigtigt. Det er hele formateringen af indholdet også ... brug af H1-3, STRONG, EM, etc.
Avatar billede koppelgaard Praktikant
04. marts 2013 - 22:18 #5
har du ikke et eksempel?
Avatar billede koppelgaard Praktikant
04. marts 2013 - 22:19 #6
er det sådan:

<head> <meta name="description" content="This is an example of a meta description. This will often show up in search results."> </head>
Avatar billede koppelgaard Praktikant
04. marts 2013 - 22:22 #7
Avatar billede olebole Juniormester
04. marts 2013 - 22:31 #8
Desription meta'en er - som navnet antyder - en kort beskrivelse af sidens indhold.
Avatar billede koppelgaard Praktikant
05. marts 2013 - 19:33 #9
Okay - jamen jeg sætter det ind på siden - og håber så på at jeg om nogle dage kan google siden via søgeordene.
Send et svar hvis du vil have point :)
Avatar billede olebole Juniormester
05. marts 2013 - 20:17 #10
Ellers tak, du accepterer bare dit eget  =)
Avatar billede koppelgaard Praktikant
05. marts 2013 - 20:48 #11
Okay :)