Avatar billede design4ever Nybegynder
01. marts 2013 - 11:55 Der er 2 kommentarer

HJÆLP SØGES AKUT!!!

Hej

Jeg har lavet en hjemmeside til nogle ejendomsmæglere. De har adgang til en C&B database
hvor jeg skal ha lavet en post data script for at modtage data fra deres system.

Jeg har ikke erfaring med dette og det eneste jeg pt. har at arbejde med er dette:
http://www.cb.dk/gadmin/CB341/Vejledninger/Datamodtager%20til%20EJDDB.pdf

Jeg håber virkelig der sidder en yderst klog person derude som vil og kan hjælpe mig...

Ser frem til at høre fra jer.

Mvh. Casper
Avatar billede chriz7913 Nybegynder
01. marts 2013 - 14:47 #1
Du kan bare bruge $_POST, til at fange de informationer de sender til dig.

<?php
// Ser ud til de gerne vil have responsen som plain text
header('Content-type: text/plain');

// Hent POST-informationerne og gem dem i variabler
$info1 = $_POST['noget'];
$info2 = $_POST['noget_andet'];

// Så har du informationen i $info1 og $info2, som du evt. kan lægge i/opdatere en database med
?>
Avatar billede design4ever Nybegynder
01. marts 2013 - 18:52 #2
Hej

Tusind tak for dit svar - det vil jeg prøve mig frem med :-)

Mvh. Casper