Avatar billede ConnieS Nybegynder
28. februar 2013 - 00:16 Der er 2 kommentarer

Hvad syntes i om min webshop ?

Jeg har en forholdsvis ny online webshop ca 1 år gammel, får masser af trafik på siden men forholdsvis meget få der køber. Hvad er jeres mening om min side? www.farmorsoutlet.dk
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2013 - 01:06 #1
Det ser prof ud, men du burde ha nogle tilbud på forsiden.
Avatar billede LNG.DK Novice
28. februar 2013 - 08:25 #2
Jeg er ikke så vild med skrifttypen eller de mange farver, det giver i mine øje et roddet udtryk.

Mærkerne i bunden bør laves som tekst så Google kan indeksere det, samt der bør være links til de forskellige mærker, da dette ikke er at finde andetsteds på siden.

Som sidwave siger bør du have noget indhold/produkter på forsiden der gør at folk klikker sig videre til det du har valgt at have fokus på i denne uge/måned.