Avatar billede car11 Nybegynder
25. februar 2013 - 20:48 Der er 3 kommentarer

itunes i windows 8

jeg har sidste nye itunes 11.0.2.26 installeret på en windows 8, 32 bit HP pavilion dv7 notebook.

min iphone4s og ipad2 har tidligere været installeret på en samme maskine men med vista styresystem.

efter at have opgraderet fra vista til windows 8 vil itunes11 ikke acceptere min iphone el. ipad.

Jeg har forsøgt at køre itunes i kompatibilitets tilstand, her kan den finde enhederne (iphone og ipad) men ikke afspille den musik jeg har liggende i itunes. samtidig lukker itunes konstant ned med fejlmelding ved den mindste forsøg på at arbejde i itunes.

Er itunes ikke kompatibel med windows 8 ? og hvordan fixer jeg ovenstående ?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. februar 2013 - 07:13 #1
Bruger ikke nogle af de ting du beskriver, men har fundet et link, som du måske kan bruge noget fra:
http://www.technipages.com/itunes-fix-iphone-or-ipod-not-detected-in-windows-8.html
Avatar billede car11 Nybegynder
28. februar 2013 - 21:57 #2
Det er allerede forsøgt. Iphone driver er opdateret. Er der nogen der ved hvordan iTunes generelt arbejder sammen med Windows 8. ?
Avatar billede car11 Nybegynder
26. juli 2013 - 08:16 #3
Tråd lukket