Avatar billede koppelgaard Praktikant
19. februar 2013 - 16:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Slideshow med ASP:NET web application

Er det muligt at lave et slideshow, som det der se på side:

http://akupunkturklinik.se
Avatar billede olebole Juniormester
19. februar 2013 - 17:03 #1
<ole>

Ja

/mvh
</bole>
Avatar billede jjbirk Nybegynder
19. februar 2013 - 17:55 #2
Har sendt dig en mail her inde.
Tænk at olebole kan være sådan et flink person, ikke lige den type der hjælper folk.
Avatar billede keysersoze Guru
19. februar 2013 - 18:06 #3
olebole er en af de bedste hjælpere på eksperten - men som så mange andre her på eksperten forventer han et minimum af indsats fra spørgers side og det er til gengæld en stor mangelvare.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
19. februar 2013 - 18:14 #4
Ja det er så ikke lige den oplevelse jeg har af ham.
Avatar billede koppelgaard Praktikant
19. februar 2013 - 19:24 #5
Jeg tror, jeg vil holde mig uden for diskussionen.
Men jeg vil forbeholde mig ret til at være dum og stille dumme spørgsmål udfra en begrænset viden.
Så må det være om til olebole og andre, om de vil svare.
Avatar billede olebole Juniormester
19. februar 2013 - 19:48 #6
<ole>

Undskyld, men hvad er der nu galt i at lægge et link til lige præcis det slideshow, spørger efterlyser?

@koppelgaard: Jeg ved godt, at jjbirk ikke har formået at forstå Ekspertens koncept omkring 'Hjælp til selvhjælp', men hvad er det, du ikke forstår?

Det slideshow, jeg linkede til, er det, der bruges på siden, du linker til. Hvis du ikke kan bruge det, må du jo bruge lidt tid og energi på at uddybe dit spørgsmål  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede koppelgaard Praktikant
19. februar 2013 - 20:49 #7
Min uforbeholdne undskyldning !!!
Jeg havde ikke set at dit svar 'ja' ikke bare var et 'ja' men også indeholdt et link.
TAK !
Vil du olebole og jjbirk sende hvert et svar?
Så kan I dele pointene.

Michael
Avatar billede olebole Juniormester
19. februar 2013 - 21:07 #8
Modtaget og accepteret, tak  *o)

Med hensyn til point, så samler jeg ikke, men tak for tilbudet. Jeg tror bare, du kan lægge et svar selv og acceptere det, så tråden lukkes  =)
Avatar billede koppelgaard Praktikant
14. marts 2013 - 17:38 #9
Jeg snupper selv  point - så
Avatar billede koppelgaard Praktikant
16. marts 2013 - 19:15 #10
Dette link med Java scripts har en hel del gode eksempler på slideshow crossfades

http://www.twospy.com/galleriffic/