Avatar billede hein0 Nybegynder
12. august 2001 - 15:48 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Temp-mappen

Jeg er logget på som Administrator. Kigger jeg i temp-mappen:Administrator/Lokale indstillinger/Temp - så ligger der her en kopi af samtlige modtagne og sendte breve + samtlige åbnede nyhedsmails fra Outlook Express. Det fylder en del og for mig at se er de overflødige.
Er der en smart måde at takle dette problem?
Avatar billede koldstar Nybegynder
12. august 2001 - 15:56 #1
Hvis du aligevel ikke bruger noget af det kan du da bare slette det hele.....
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. august 2001 - 15:58 #2
Du kan roligt slette alle tmpfiler, de fylder. Det er en god ide at tømme skraldespanden også og køre en defragmentering, jeg gør det selv en gang om ugen.
Avatar billede hein0 Nybegynder
12. august 2001 - 18:53 #3
Jeg efterlyser en metode således at Outlook Express stopper med at fylde tmp-mappen.
Er der evt mulighed for at slå det fra?
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. august 2001 - 18:59 #4
Jeg kan ikke se at der skulle være mulighed for at slå tmp-filer fra, jeg gør det med håndkraft!

Prøv og se om der er mulighed for det i IE indstillinger!
Avatar billede vistodk Nybegynder
13. august 2001 - 04:21 #5
Tømmer den ikke Temp-mappen når du genstarter?
Hvilken servicepack kører du på windows? hvis du ikke kører servicepack2 anbefaler jeg du får den hentet
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. august 2001 - 09:19 #6
visto> Hvad skulle SP\" hjælpe, jeg har både SP2 og en hulens masse tmp-filer.
Avatar billede harpocrates Nybegynder
17. august 2001 - 09:02 #7
Du kan ændre alt det med temp, inde i IE indstillingerne! - smart tisser!
Avatar billede hein0 Nybegynder
17. august 2001 - 11:46 #8
Jeg fordeler pointene mellem de 3 første respons.Mit problem har løst sig. Jeg ryddede op i temp-mappen og herefter er der ikke kommet nye filer til. Forklaringen er MÅSKE den, at når der ligger filer med lange stier(og dem havde jeg en del af), så har systemet svært ved at slette dem -og derfor bliver disse og de efterfølgnde filer ikke slettet ved genstart. Måske er der også en anden forklaring??

hein0
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. august 2001 - 12:15 #9
hein0> Det har set i et andet spm. hvor en tempfil med lange stinavne ikke kunne slettes. Det er da i hvert fald en ting jeg vil holde øje med!

Takker for points ;o)