Avatar billede Nooben2012 Nybegynder
16. februar 2013 - 23:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

usb lydkort

hej, vil den her:  http://www.avxperten.dk/pc-tilbehoer/lydkort/usb-lydkort-(usb-2.0---2x-3,5mm-stereo).asp virke hvis jeg vil bruge min pc headset på en ps3, og vil den få alt lyd altså lyd fra spillet og chat eller kun chat.

På forhånd tak
Avatar billede Nooben2012 Nybegynder
16. februar 2013 - 23:30 #1
Avatar billede Nooben2012 Nybegynder
16. februar 2013 - 23:41 #2
avxperten.dk/pc-tilbehoer/lydkort/usb-lydkort-(usb-2.0---2x-3,5mm-stereo).asp

link virker så kopier og sæt ind i søgefeltet :)
Avatar billede Beach Mester
17. februar 2013 - 01:14 #3
Jeg har hørt at der er rigtig mange problemer med USB lydkort til PS3 hvor mange af dem der er bygget til PC ikke virker på PS3éren.

Når de nu ikke direkte skriver at det vil virke, tror jeg ikke du skal bruge dine kroner på det.

Kan kun anbefale et sted hvor de rent faktisk skriver at lydkortet er bygget til at virke på PS3->
http://kortlink.dk/bb3u

//B
Avatar billede Nooben2012 Nybegynder
17. februar 2013 - 01:37 #4
Skriv svar for point :)

Tusind tak, nu behøver jeg ikke betale told:)
Avatar billede Beach Mester
17. februar 2013 - 04:02 #5
Det får du da bare her, håber det lever op til dine forventninger:-)

//B