Avatar billede arnely Novice
16. februar 2013 - 11:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Open WMI fail!

Hej jeg har geninstalleret XP på min computer. Har opdateret alle service pack 1.2 og 3 m.m.

Jeg får nu denne meddeles ved opstart:

Open WMI fail! Please re-install the RAID package.
Then Hot -Plug funktion can use normally after re-installing it.

Mh. Morten
Avatar billede hcma Novice
16. februar 2013 - 11:34 #1
Avatar billede arnely Novice
16. februar 2013 - 12:04 #2
Ja, jeg har prøvet og Google og også fundet frem til den hjemmeside du henviser til.

Problemet er at siden er engelsk, og engelsk "udtryk". Derfor opretter jeg mit spørgsmål på eksperten, i håb om at få et dansk hjælp ;)
Avatar billede hcma Novice
16. februar 2013 - 12:39 #3
kan desværre ikke huske hvad de tilsvarende danske udtryk er, men ikke det er noget lignende dette:
Right click 'Computer'  Højreklik på denne computer

Click 'Manage'  =  klik på Administrer

Under the 'System Tools' section, double click 'Local Users And Groups' = i systemværkøjsgruppen, dobbeltklik på lokale brugere og grupper

Click 'Groups' = klik på Grupper

Right click 'Administrators' = Højreklik på Admistratorer

Click 'Add to group' = Klik på Tilføj gruppe

Click 'Add' = Klik på tilføj

Click 'Advanced' = Klik på avanceret

Click 'Find Now' = klip på Find nu

Double click 'Local Service' = debbeltklip på Lokale services

Click 'Ok' =  Klip OK

'NT AuthorityLocal Service' should show up in the list now
Click 'Ok' = 'NT AuthorityLocal Service' skulle nu dukke op på listen Klik OK

Close computer management and reboot = Luk Computer administration og genstart
Avatar billede hcma Novice
16. februar 2013 - 12:40 #4
og undskyld for stavefejl og måske ikke helt korrekt oversættelse.
Avatar billede arnely Novice
16. februar 2013 - 12:43 #5
Jeg prøver og vender tilbage senere i dag :)
Avatar billede arnely Novice
17. februar 2013 - 10:36 #6
Jeg kan slet ikke finde de ting som du skriver.

Click 'Groups' = klik på Grupper. Kan jeg ikke finde/ se nogen steder!
Avatar billede arnely Novice
17. februar 2013 - 10:58 #7
Jeg har selv løst problemet.

Gik ind i Tilføj/Fjern programmer og kørte en rep. af SISRaid...og wupti så virker det igen.