Avatar billede tuddi15 Nybegynder
15. februar 2013 - 20:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Samsung Galaxy XCover

Hej

Nu hvor jeg er ved at have en del Apps på telefonen er den ved at løbe tør for plads.

Men jeg har SD Card i på 32GB, Men telefonen bliver hurtigt fyldt og den flytter kun få programmer over på SD kortet men ikke særlig mange.

Håber i kan hjælpe
Avatar billede conz Juniormester
15. februar 2013 - 22:01 #1
Du kan prøve med App2SD - det kan flytte de fleste apps fra den interne hukommelse over på dit sd-kort. Det burde give dig lidt mere plads at brede dig på.
Avatar billede tuddi15 Nybegynder
27. september 2013 - 19:00 #2
Låts
Avatar billede conz Juniormester
28. september 2013 - 23:46 #3
Hvad fandt du så ud af?
Det ville være rart, for andre med samme problem, at kunne se hvad du fandt ud af.