Avatar billede svendaage8 Nybegynder
14. februar 2013 - 15:40 Der er 1 kommentar

Lydtjeneste starter ikke op

Jeg har ligeledes en højtaler med et rødt kryds nede på proceslinien, og der kan slet ikke komme lyd ud at laptoppen.
Det selvom jeg tænder og slukker for Pc og prøver microsofts fejlretningsprogram. Det oplyser at der ikke kan opstartes en lydtjeneste. Enhedshåndteringen siger dog at der er lydenheder, og at de viker som de skal.
Fejlen opstod, da jeg redigerede med adobe primiere element,hvor den under en rendering pludselig gik ned.
Endelig kan det nævnes at jeg næsten samtidig havde et virusangreb af W32/malware,15884e!online,  som TDC.s virusprogram
havde fjernet.Har også brugt registerrenseprogram, men uden resultat. Jeg kan hellerikke fra tastatur skrue op for lyd.
Hilsen
Svend Aage
Avatar billede milter Ekspert
14. februar 2013 - 19:51 #1