Avatar billede JJK1988 Nybegynder
05. februar 2013 - 11:22 Der er 1 løsning

Sage ACT -> connection til ekstern database

Hej

Jeg sidder med en ide om en opgave, der skal gør det muligt for mig at hente oplysning fra sage ACT! databasen og ligge de informationer over i min egen database.

Jeg har ikke den store erfaring med sage, sidder på nuværende tidspunkt og lærer det at kende.

Men ideen skal være at jeg henter informationer over i min database fra act, samtidig med at jeg får en generator(genere et tal) til at trigger når jeg overfører informationer fra ACT.

Spørgsmålet går i alt sin enkelthed ud på om, der sidder nogen der ved om det er muligt at skabe en connection fra ACT og ud til en IKKE lokal database?

PS: Hvis I mener i har det rigtige svar, så husk at oprette det som et svar, er der spørgsmål - så undgå at oprette det som et svar - ingen svar ingen points ;)
Avatar billede JJK1988 Nybegynder
08. maj 2013 - 13:32 #1
afsluttet