Avatar billede C-noergaard Nybegynder
02. februar 2013 - 11:29 Der er 3 kommentarer

HP Wireless pinter på LAN computer?

Hej
Jeg synes det er rimelig træls at jeg bliver nødt til at skulle over på min bærbar for at printe, så derfor vil jeg høre om det er muligt at man også kan printe på en LAN computer, selvom det er en trådløs printer?
Avatar billede 220661 Ekspert
02. februar 2013 - 11:58 #1
ja du burde kunne se den samme printer over netværket.
Hvis du går ind i din printermsppe og vælger tilføj printer, og så vælger en printer der er tilsluttet en anden pc eller netværk, bilver den så ikke synlig for dig på den stationære pc?

Men har du en manuel til printeren burde det også fremgå hvordan proceduren er
Avatar billede C-noergaard Nybegynder
03. februar 2013 - 12:57 #2
Problemet er at den computer der er tilsluttet kører på trådløs forbindelse og den computer der skal tilsluttes kører på netværkskabel?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. februar 2013 - 16:03 #3
Hvis du prøver først at installere den med usb kabel og får det på plads. Kan du så ikke bagefer vælge en ny port, og få adgang til den den vej?
Under ændringen af porten, skal du bare bekræfte at du vil bruge den driver du har installeret.