Avatar billede vg58 Nybegynder
30. januar 2013 - 17:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Netværk

Hej
Jeg har et hjemmenetværk med 5 pc`er,  1 Xp - 2 Windows 7 - 1 iPad og 1 Vista, alt kører perfekt med undtagelse af den, der kører med Vista Home Premium.
Problemet er, at efter jeg har formateret den, kan den ikke komme på internettet når min Huawei WS320 trådløse repeater er tændt (hvis jeg slukker kører det fint) men mangler så rækkevidde - er der nogen der kan hjælpe ?

Mvh
Vagn
Avatar billede sinumsen Nybegynder
30. januar 2013 - 19:11 #1
Ved godt det her ikke er et egentlig svar på dit problem, men tag dog og opgrader den maskine til win 7... Jeg har endnu ikke set en maskine der ikke kørte bedre med win 7 end med vista - selv xp var på mange måder bedre ;)
Avatar billede vg58 Nybegynder
02. februar 2013 - 15:35 #2
Hej igen
Har funden løsningen, pc`en manglede en opdatering der ikke lå i vigtige sikkerheds opdateringer, og den var kun sat op til at tage dem - så nu kører det, tak for info.

Mvh
Vagn
Avatar billede vg58 Nybegynder
14. februar 2013 - 06:59 #3
Hej igen
Mit problem er løst som jeg har skrevet, men jeg har ikke funden ud af hvordan jeg lukker dette og giver dig P

Mvh
Vagn