Avatar billede thecannmann Praktikant
27. januar 2013 - 12:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Der opstod en ikke-afviklet undtagelse i programmet (CosSinCalc Triangle Calculator)

Hej,

Jeg har netop formateret min computer og skal have alle mine programmer installeret på computeren igen. Da jeg når til dette program(CosSinCalc Triangle Calculator), får jeg nedenstående fejl.

Håber nogen kan hjælpe mig.

--------------------------------------------------
Der opstod en ikke-afviklet undtagelse i programmet. Hvis du klikker på FOrtsæt, ignorerer programmet fejlen og forsøger at fortsætte. Hvis du klikker på Afslut, lukkes programmet med det samme.

Der er ikke knyttet noget program til den angivne fil til denne handling.
--------------------------------------------------
Se slutningen af denne meddelelse, hvis du vil have detaljer om,
hvordan du starter JIT-fejlfinding i stedet for denne dialogboks.

************** Undtagelsestekst **************
System.ComponentModel.Win32Exception (0x80004005): Der er ikke knyttet noget program til den angivne fil til denne handling
  ved System.Diagnostics.Process.StartWithShellExecuteEx(ProcessStartInfo startInfo)
  ved System.Diagnostics.Process.Start()
  ved System.Diagnostics.Process.Start(ProcessStartInfo startInfo)
  ved CosSinCalc.CalculatorForm.ExecuteCalculation()
  ved CosSinCalc.CalculatorForm.RequestCalculation()
  ved CosSinCalc.CalculatorForm.CalculateButton_Click(Object sender, EventArgs e)
  ved System.Windows.Forms.Control.OnClick(EventArgs e)
  ved System.Windows.Forms.Button.OnClick(EventArgs e)
  ved System.Windows.Forms.Button.OnMouseUp(MouseEventArgs mevent)
  ved System.Windows.Forms.Control.WmMouseUp(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks)
  ved System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
  ved System.Windows.Forms.ButtonBase.WndProc(Message& m)
  ved System.Windows.Forms.Button.WndProc(Message& m)
  ved System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
  ved System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
  ved System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)

************** Indlæste assemblies **************
mscorlib
    Assemblyversion: 4.0.0.0
    Win32-version: 4.0.30319.1 (RTMRel.030319-0100)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v4.0.30319/mscorlib.dll
----------------------------------------
CosSinCalc
    Assemblyversion: 1.0.0.0
    Win32-version: 1.0.0.0
    CodeBase: file:///C:/Programmer/CosSinCalc/CosSinCalc.exe
----------------------------------------
Microsoft.VisualBasic
    Assemblyversion: 10.0.0.0
    Win32-version: 10.0.30319.1 built by: RTMRel
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/Microsoft.VisualBasic/v4.0_10.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/Microsoft.VisualBasic.dll
----------------------------------------
System.Windows.Forms
    Assemblyversion: 4.0.0.0
    Win32-version: 4.0.30319.1 built by: RTMRel
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/v4.0_4.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
----------------------------------------
System.Drawing
    Assemblyversion: 4.0.0.0
    Win32-version: 4.0.30319.1 built by: RTMRel
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/v4.0_4.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll
----------------------------------------
System
    Assemblyversion: 4.0.0.0
    Win32-version: 4.0.30319.1 built by: RTMRel
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System/v4.0_4.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
----------------------------------------
System.Runtime.Remoting
    Assemblyversion: 4.0.0.0
    Win32-version: 4.0.30319.1 (RTMRel.030319-0100)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Runtime.Remoting/v4.0_4.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Runtime.Remoting.dll
----------------------------------------
System.Core
    Assemblyversion: 4.0.0.0
    Win32-version: 4.0.30319.1 built by: RTMRel
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Core/v4.0_4.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Core.dll
----------------------------------------
System.Windows.Forms.resources
    Assemblyversion: 4.0.0.0
    Win32-version: 4.0.30319.1 built by: RTMRel
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms.resources/v4.0_4.0.0.0_da_b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.resources.dll
----------------------------------------
mscorlib.resources
    Assemblyversion: 4.0.0.0
    Win32-version: 4.0.30319.1 (RTMRel.030319-0100)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.Net/assembly/GAC_MSIL/mscorlib.resources/v4.0_4.0.0.0_da_b77a5c561934e089/mscorlib.resources.dll
----------------------------------------

************** JIT-fejlfinding **************
Hvis du vil aktivere JIT-fejlfinding, skal værdien jitDebugging indstilles
i afsnittet system.windows.forms i konfigurationsfilen
for programmet eller computeren.
Programmet skal desuden kompileres med fejlfinding
aktiveret.

Eksempel:

<configuration>
    <system.windows.forms jitDebugging="true" />
</configuration>

Når JIT-fejlfinding er aktiveret, bliver alle ikke-afviklede
undtagelser sendt til den JIT-fejlfindingsfunktion, der er registreret på computeren, i stedet for
at blive afviklet af denne dialogboks.
Avatar billede thecannmann Praktikant
29. januar 2013 - 14:41 #1
Slet ingen? :)
Avatar billede thecannmann Praktikant
05. februar 2013 - 08:36 #2
Stadig ingen?
Avatar billede thecannmann Praktikant
27. februar 2013 - 23:16 #3
good